skip to Main Content

5denní lyžařský balíček Paganella – různé hotely*** s lyžováním pro ženy zdarma***

23-10453-Itálie-Paganella-5denní-lyžařský-balíček-Paganella-–-různé-hotely-s-lyžováním-pro-ženy-zdarma Klikni pro otevření galerie
Se skipasem

5 490  od 4 490 

Hodnoceno 4.165 z 5 na základě 86 hodnocení zákazníků
Koupeno 327×
  • 5denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • 2 noci v hotelu*** s polopenzí (přesný hotel se dozvíte na místě)
  • 3denní skipas pro oblast Paganella – 50 km sjezdovek
  • Speciální akce – žena v páru platí jen 2 990 Kč*
  • Termín zájezdu 28. 3. – 1. 4. 2019
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Skibusy nebo doprava k lanovkám bude zajištěna
  • Nejmodernější lyžařské středisko v Itálii Paganella ski
  • 50 km sjezdovek, snowpark Dosson, běžecké tratě
  • Aktuální počasí, webkamery a sněhové zpravodajství

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck
Hodnoceno 4.165 z 5 na základě 86 hodnocení zákazníků
23-10453-Itálie-Paganella-5denní-lyžařský-balíček-Paganella-–-různé-hotely-s-lyžováním-pro-ženy-zdarma Klikni pro otevření galerie

5 490  od 4 490 

Koupeno 327×
  • 5denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • 2 noci v hotelu*** s polopenzí (přesný hotel se dozvíte na místě)
  • 3denní skipas pro oblast Paganella – 50 km sjezdovek
  • Speciální akce – žena v páru platí jen 2 990 Kč*
  • Termín zájezdu 28. 3. – 1. 4. 2019
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Skibusy nebo doprava k lanovkám bude zajištěna
  • Nejmodernější lyžařské středisko v Itálii Paganella ski
  • 50 km sjezdovek, snowpark Dosson, běžecké tratě
  • Aktuální počasí, webkamery a sněhové zpravodajství

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck

Užijte si lyžování v nejmodernějším skiareálu v Itálii! V ceně doprava autobusem, 3denní skipas a ubytování s polopenzí v hotelu nejdále 250 m od zastávky skibusu

  • 5denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • 2 noci v hotelu*** s polopenzí (přesný hotel se dozvíte na místě)
  • 3denní skipas pro oblast Paganella – 50 km sjezdovek
  • Speciální akce – žena v páru platí jen 2 990 Kč*
  • Termín zájezdu 28. 3. – 1. 4. 2019
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Skibusy nebo doprava k lanovkám bude zajištěna
  • Nejmodernější lyžařské středisko v Itálii Paganella ski
  • 50 km sjezdovek, snowpark Dosson, běžecké tratě
  • Aktuální počasí, webkamery a sněhové zpravodajství

* Speciální akce žena v páru jen za 2 990 Kč

Do poznámky v objednávce napište jméno ženy v páru – snížíme Vám cenu

Pokud cestuje muž a žena, platí muž aktuální cenu a žena platí zvýhodněnou cenu 2 990 Kč (skipas dostane zdarma) – do poznámky v objednávce napište jméno a příjmení ženy, která pojede v páru a my Vám upravíme cenu a pošleme cestovní smlouvu. Speciální cena zájezdu 2 990 Kč platí pro každou „druhou“ ženu v páru. Pokud cestují 2 muži, platí 2× aktuální cenu. Pokud cestují 2 ženy, platí první žena aktuální cenu a druhá žena zvýhodněnou cenu 2 990 Kč

Páry muž a žena

  • Muž platí aktuální cenu
  • Žena bude platit jen 2 990 Kč

Páry žena a žena

  • 1. žena platí aktuální cenu
  • 2. žena bude platit jen 2 990 Kč

Páry muž a muž, děti

  • Bohužel, tato je akce pro ženy a dívky a muži budou vždy platit aktuální cenu zájezdu

Pohodové lyžování v Alpách za super ceny!

Paganella ski je nejmodernější a nejrychleji se rozvíjející lyžařské středisko v Itálii. Naleznete jej v samém srdci Brentských Dolomit v blízkosti Trenta. Návštěvníci Paganelly vždy nadšeně vyprávějí o nezapomenutelných výhledech na jezero Garda a horské masivy Brenta a Monte Bondone. Celkem zde naleznete 50 km perfektně upravovaných sjezdových tratí, 6,2 km běžeckých tras, 2 kabinové a 12 sedačkových lanovek a snowpark Dosson.

50 km sjezdovek, snowpark a wellness centrum

Není náhoda, že si Paganellu vybrala norská reprezentace v alpském lyžování jako svoje tréninkové centrum. Z vrcholu hory Paganella ve výšce 2 125 m n. m. vede hned několik parádních červených tratí. Zkušení lyžaři by jistě neměli vynechat 5 km dlouhou sjezdovku Olimpionica, doporučujeme také novou červenou sjezdovku Lupetto o délce 1 400 m. Středisko myslí i na rodiny s dětmi, v areálu se nachází 4 zábavní parky na sněhu a další doprovodný program pro děti. Odpočinout si můžete v relaxačním a wellness centru AcquaIN.

Ubytování v hotelu cca 250 m od zastávky skibusu

Ubytováni budete v jednom z rodinných hotelů 3 hvězdičkové kategorie typu „no name“ ve městech Molveno, Fai della Paganella či Andalo – to znamená, že přesný hotel se dozvíte na místě. Není možné si vybírat hotely předem, na případné poznámky k ubytování nebude vůbec brán zřetel. Tyto hotely se nacházejí cca do 1,5 km od centra a zhruba do 250 m od zastávky skibusu. Skiareál v Andalu je od hotelů vzdálen max. 5 km. K vybavení hotelů patří recepce, bar, restaurace, místnost s TV a úschovna lyží.

Standardně zařízené dvoulůžkové pokoje

Pokoje mají možnost 1–2 přistýlek (může být patrová postel), vlastní sociální zařízení, TV.

Stravování probíhá formou polopenze

Snídaně bufetová a večeře servírované s pevně stanoveným menu. Nápoje k večeři nejsou zahrnuty v ceně.

Skipasy a skibusy

Pokud v místě nebude jezdit skibus, bude klienty vozit autobus Českého kormidla a to 2× ráno a 2× odpoledne (jedná se o termín lyžování 29. 3. – 31. 3. 2019).

Důležité informace

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky, do pokojů většinou signál WiFi nedosáhne
  • Check in v hotelu bývá většinou od 16.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do 9.30 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 2 €/os./noc
  • Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.


Dopravní a obecné informace:

Místa a orientační časy odjezdů

Základní trasa, přibližné časy odjezdů

Brno (17.30 hod.), Velká Bíteš (18.00 hod.), Velké Meziříčí (18.15 hod.), Jihlava (18.45 hod.), Humpolec (19.00 hod.), Praha (20.30 hod.), Beroun (21.10 hod.), Plzeň (22.00 hod.), Rozvadov (22.50 hod.)

Svozová místa a přibližné časy odjezdů

Ostrava (15.00 hod.), Frýdek-Místek (15.20 hod.), Nový Jičín (15.40 hod.), Hranice (16.10 hod.), Olomouc (16.45 hod.), Prostějov (17.10 hod.), Vyškov (17.30 hod.), Znojmo (20.00 hod.), Příbram (21.00 hod.), Písek (22.00 hod.), České Budějovice (23.00 hod), Kaplice (23.45 hod.), Pardubice (18.30 hod.), Hradec Králové (19.00 hod.), Chlumec nad Cidlinou (19.40 hod.), Poděbrady (20.10 hod.). Svoz 400 Kč se doplácí za nástupní místa Ostrava, Frýdek-Místek, Nový Jičín, Hranice, Olomouc, Prostějov a Vyškov

Nástupní místa

  • Praha – stanice metra A – Strašnická, ulice V Olšinách, zastávka autobusu MHD směr z centra, naproti výstupu z metra
  • Humpolec – čerpací stanice BENZINA – Vystrkov, směr Pelhřimov
  • Jihlava – Benzínová stanice OMV – Jihlava Pávov, směr Brno. Pozor – při cestě zpět vás autobus vysadí na druhé straně
  • Velké Meziříčí – sjezd z D1 (146. km), čerpací stanice Mol
  • Velká Bíteš – čerpací stanice B.C.S. – Slovnaft, ulice Kpt. Jaroše
  • Brno – ÚAN Zvonařka, řada G, nástupiště 31 – 34
  • Beroun – čerpací stanice OMV Beroun sever, u dálnice, směr Plzeň (u Kauflandu), při zpáteční cestě směr Praha
  • Plzeň – čerpací stanice Benzina u Olympie, Plzeň
  • Rozvadov – čerpací stanice Mol, Sv. Kateřina
  • Ostrava – parkoviště naproti domu kultury Vítkovice, ul. 28 října
  • Frýdek-Místek – autobusová zastávka u OD Tesco, ul. Příborská – NOVĚ
  • Nový Jičín – čerpací stanice LXM group, ulice Malostranská 594 (autosalon Renault)
  • Hranice – parkoviště u motorestu Sparta, ul. Zborovská (naproti Albertu)
  • Olomouc – staré autobusové nádraží u otočných hodin, třída Svobody (vedle Šantovky)
  • Prostějov – před vlakovým nádražím, stanoviště H
  • Vyškov – čerpací stanice Mol u dálnice směr Brno, ul. Kroměřížská
  • Pardubice – u hlavního nádraží, Pernerovo nám.
  • Hradec Králové – autobusová zastávka u Tesca, Rašínova třída
  • Chlumec nad Cidlinou – autobusová zastávka, Klicperovo náměstí
  • Poděbrady – autobusová zastávka u Tesca, Benzina Express
  • Příbram – motorest Halda, Dubenec
  • Písek – čerpací stanice MOL, Hradišťská 1056
  • České Budějovice – před autosalonem Peugeot, u výstaviště, ul. Husoa třída
  • Kaplice – čerpací stanice Mol, naproti restaurantu Saloon

Důležitá upozornění

  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. Ve výjimečných případech je nutné přestoupit do jiného autobusu v Brně. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student Agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu.
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.
  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100% zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.

Check in / check out

K převlékání a uschování zavazadel v den příjezdu a odjezdu slouží u některých hotelů společenská místnost. V případě různých hotelů No Name Paganella je to v autobuse.

Místenky do autobusu

Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

Informace k zavazadlům

Každá osoba cestující na lyžařský zájezd má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr, nepřepravujeme neskladné krosny!) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč nebo přímo při nastupování do autobusu u pana řidiče za 400 Kč.



Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

28. 3. 2019

Místo ubytování – Hotely různé *** Paganella

Předpověď počasí na 14 dní

[wunderground location="46.1652490000,11.0038840000" language="CZ" numdays="14" layout="table-vertical" measurement="metric" hidedata="search" showdata="daynames,icon,highlow,pop,text,date,conditions,text" datelabel="j. n. Y"]

Celkové hodnocení 83,3 % (z 86 Hodnocení)

Delegát: 69,9 %
Ubytování: 80,2 %
Doprava: 86,7 %

Martin Z. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tereza M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Už od nástupu při odjezdu z Brna byl v autobuse hluk až do pozdních nočních hodin. Skupinka 14 lidí (a o to víc mě mrzí, že z řad/známí Českého kormidla) už od Brna pila alkohol a vyřvávala na celý autobus. Bylo by ohleduplné, aby se tohle nedělo v autobusech kdy člověk přes noc spí a ráno má lyžovat. Při příjezdu na nás čekala velmi “milá” paní delegátka, od které jsme se vlastně nedozvěděli skoro nic - krom Aperol “party”, která byla pro paní delegátku prioritou číslo jedna. Myslím, že ve finále by stejnou službu, možná dokonce lepší zvládl vystřihnout pan řidič. Když jsem po pouhých 3 hodinách lyžování bohužel špatně spadla a volali jsme paní delegátce, zda by nebylo možné nám otevřít autobus dříve jak v 16 hodin, že potřebujeme do nemocnice. Jedinou odpovědí nám bylo, ať si zavoláme 112 (ale co s lyžema a lyžákama, to nám bohužel neporadila). Pan řidič bohužel lyžuje a k autobusu přijede až v 16 hodin. Čekali jsme tedy do 16 hodin a sami se dopravili do nemocnice a vše si museli zařídit a vyřešit po vlastní ose. Spousta lidí cestuje s cestovní kanceláří, protože není jazykově vybavená a v takovém případě spoléhá na pomoc od delegátů. To se bohužel nestalo. Ani nevím k čemu tam pak paní delegátka je?
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tereza M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Už od nástupu při odjezdu z Brna byl v autobuse hluk až do pozdních nočních hodin. Skupinka 14 lidí (a o to víc mě mrzí, že z řad/známí Českého kormidla) už od Brna pila alkohol a vyřvávala na celý autobus. Bylo by ohleduplné, aby se tohle nedělo v autobusech kdy člověk přes noc spí a ráno má lyžovat. Při příjezdu na nás čekala velmi “milá” paní delegátka, od které jsme se vlastně nedozvěděli skoro nic - krom Aperol “party”, která byla pro paní delegátku prioritou číslo jedna. Myslím, že ve finále by stejnou službu, možná dokonce lepší zvládl vystřihnout pan řidič. Když jsem po pouhých 3 hodinách lyžování bohužel špatně spadla a volali jsme paní delegátce, zda by nebylo možné nám otevřít autobus dříve jak v 16 hodin, že potřebujeme do nemocnice. Jedinou odpovědí nám bylo, ať si zavoláme 112 (ale co s lyžema a lyžákama, to nám bohužel neporadila). Pan řidič bohužel lyžuje a k autobusu přijede až v 16 hodin. Čekali jsme tedy do 16 hodin a sami se dopravili do nemocnice a vše si museli zařídit a vyřešit po vlastní ose. Spousta lidí cestuje s cestovní kanceláří, protože není jazykově vybavená a v takovém případě spoléhá na pomoc od delegátů. To se bohužel nestalo. Ani nevím k čemu tam pak paní delegátka je?
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tereza M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Už od nástupu při odjezdu z Brna byl v autobuse hluk až do pozdních nočních hodin. Skupinka 14 lidí (a o to víc mě mrzí, že z řad/známí Českého kormidla) už od Brna pila alkohol a vyřvávala na celý autobus. Bylo by ohleduplné, aby se tohle nedělo v autobusech kdy člověk přes noc spí a ráno má lyžovat. Při příjezdu na nás čekala velmi “milá” paní delegátka, od které jsme se vlastně nedozvěděli skoro nic - krom Aperol “party”, která byla pro paní delegátku prioritou číslo jedna. Myslím, že ve finále by stejnou službu, možná dokonce lepší zvládl vystřihnout pan řidič. Když jsem po pouhých 3 hodinách lyžování bohužel špatně spadla a volali jsme paní delegátce, zda by nebylo možné nám otevřít autobus dříve jak v 16 hodin, že potřebujeme do nemocnice. Jedinou odpovědí nám bylo, ať si zavoláme 112 (ale co s lyžema a lyžákama, to nám bohužel neporadila). Pan řidič bohužel lyžuje a k autobusu přijede až v 16 hodin. Čekali jsme tedy do 16 hodin a sami se dopravili do nemocnice a vše si museli zařídit a vyřešit po vlastní ose. Spousta lidí cestuje s cestovní kanceláří, protože není jazykově vybavená a v takovém případě spoléhá na pomoc od delegátů. To se bohužel nestalo. Ani nevím k čemu tam pak paní delegátka je?
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vladimír M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Jediné,co mi vadilo byla vzdálenost hotelu aurora od busu,vynášení lyžařské bagáže pro náše ročníky nebylo ideální. Příště bych ocenil hotel s lepší dostupností.Jinak to byla paráda.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Libuše Š. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Pavla K. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Hana F. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Václav Š. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Bylo super
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Josef N. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Opět super
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Michal G. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Delegátka nás vysadila z autobusu na silnici v obci a zavazadla do hotelu Aurora jsme táhli 400 M do kopce vše najednou. To je nepřijatelné. Ubytování průměr, jídlo mohlo být lepší a hlavně u snídaně vázlo zásobování.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Andrea K. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Delegátka byla přítomna pouze první den, byla hodne nepříjemná a také neochotná řešit problémy se skipasem (bylo nutno každý den synchronizovat s covid certifikátem. Prodejce zájezdu o tom, že třetí den již neplatí PCR a tudíž permanentka, u zájezdu nezmínil. Hotel Aurora - byli jsme vysypáni na parkovišti vzdáleného cca 400 m od hotelu, a to do kopce - opět o této variantě při nákupu zájezdu ani zmínka. Jídlo na hotelu - u snídaně neustálé fronty na cokoli. Bylo doplňováno po 6 kusech (platků sýra, šunky, housek..)
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jarmila G. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Skvělý zájezd, upravené sjezdovky, výborné jídlo, jen odpovědnost řidičů by měla být na prvním místě. Pit do rána a pak večer řídit domů autobus.....????
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eva P. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lucie S. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Lyzovani v Paganelle krasne, ubytovani v hotelu Aurora strasne, brzky ranni prijezd do Prahy, metro jezdi az v 5 hodin. Jinak v celku dobre, ridici skvelí.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lucie S. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Lyzovani v Paganelle krasne, ubytovani v hotelu Aurora strasne, brzky ranni prijezd do Prahy, metro jezdi az v 5 hodin. Jinak v celku dobre, ridici skvelí.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka S. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martina M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 *
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Filip Š. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Radomíra O. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Zájezd dobrý, nefungovala informovanost, tím že byly různé hotely, které se musely večer rozvážet a delegátka nám pouze rozdala nějaké papíry, v kolik je snídaně a večeře. S námi na hotel vůbec nejela a už jsme ji po celou dobu ani neviděli. Například ráno byla snídaně 7:30 a 8:30 už byl stanoven odjezd autobusu, nastala nehorázná tlačenice u snídaně, protože v hotelu Aurora je pouze malá úzká místnost pro samoobsloužení. Myslím, že kdyby delegátka ty sportovní nadšence informovala, že od hotelu jezdí skibus, (tvrdila, že už nejezdí), mohl být stanoven odjezd autobusu cca o půl hodiny později a všichni by v klidu posnídali. Nakonec někdo tvrdil, že sraz je o 3/4 na 9, o tom věděli ale jen někteří, nebylo to sděleno všem. Také se nám nelíbilo, že delegátka nám prodávala za 1 Eur vizitku na aperol spritz (welcomedrink zdarma) do restaurace na svahu, bylo to zřejmě jen v jejím zájmu, aby do restaurace přišlo co nejvíce čechů a získala nějakou provizi. Když se kamarádka po pádu na svahu na ni obrátila s dotazem, jestli by mohla kontaktovat řidiče, že by se potřebovala přezout z přezkáčů do normální obuvi, aby mohla na ošetření do nemocnice, bylo jí sděleno, že řidič lyžuje a k autobusu nepřijede. 🙁
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Leona M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka Z. (18. 3. 2022)
Celkem:
 - hotel Aurora - daleko od hlavní silnice, nutnost odnešení zavazadel daleko do hotelu, špatná organizace snídaní (málo času a servírky absolutně nestíhaly doplňovat jídlo) - děkujeme řidičům za spolehlivou jízdu, ochotu a dobrou náladu! - špatné info od delegátky, že nejezdí skibus (o víkendu ještě jezdil), nemuseli jsme se vázat při transportu na sjezdovku na autobus Kormidla
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Radek F. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Celkový dojem ze zájezdu kazí přístup paní delegátky , která za celou dobu rozdala skipasy a poslala sms s dobou odjezdu. Jinak se o klienty nestarala .Vše začalo úvodní větou . ,,Když budete mít nějaký problém , nevolejte mi ´´ . To hovoří za vše a kazí dobré jméno Vaší CK .
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela B. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petra H. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eva M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
David G. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Osobni kontakt pri prodeji byl dost hrozny - nerad se o neco doprosuji. nebyt te ceny, tak si ten zajezd vubec nekoupim. Jinak vse ostatni bylo skvele. Paganella je uznasne stradisko. Skvely zajezd, organizace i naplanovani.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Monika B. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Řidiči byly celou dobu perfektní, informace v den odjezdu -číslo busu a SPZ formou SMS byla vynikající.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martin D. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Barbora Č. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lucie S. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka H. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Autobus byl nový, krásný, ale při zpáteční cestě nefungovalo topení.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ludmila Ř. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Nevhodné a nedůstojné bylo převlékání ráno na parkovišti. Delegátku jsme téměř neviděli, pouze ráno v autobuse a na info schůzce, ale informace byly na nástěnce.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr S. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Vynikající řidič
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Radek L. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela G. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Jeli jsme s Vámi na tento typ zájezdu po sedmé a spokojenost, jen nyní v hotelu Arcobaleno doposud nejslabší úroveň jídla. Po celý čas žádná čerstvá zelenina, ani tepelně upravená, jen pár zelených fazolek k druhé večeři, na snídani čaj pouze sladký instantní v konvici. První snídani velmi záhy došlo čerstvé pečivo...byť nejsme nároční, mohlo by být lepší...
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jaroslav Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Blanka S. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Dojem zkazila pouze doprava, nebot v autobuse dole strasna zima, sedet celou cestu v bunde, vse co mate na ven bylo neprijemné, a bohuzel ten samý autobus i na cestu zpet a opet zima.... Co se tyce ubytovani, jidla lyzovani a pocasi to bylo super.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Kateřina M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Při telefonickém dotazu do ck nám bylo řečeno, že v Českých Budějovicích není možné nastoupit. Jeli jsme tedy z čb do Prahy, abychom se o 5 hodin později objevili opět v čb. Bylo to hodně nepříjemné zjištění, že jsme si mohli ušetřit mnoho hodin cestování. Naopak musím moc pochválit řidiče autobusu, kteří se o nás skvěle starali a byli ještě k tomu zábavní.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Stanislav M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Adéla Č. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Šárka B. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Upřednostnila bych zájezd s možností přespání již 1 noc v Italii a poté vyspalá jít lyžovat.Poslední den po lyžování mi je již jedno, že trávím noc v autobuse
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ladislava M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana T. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Zdeněk M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Trochu málo místa v patrovém autousu NEOPLAN, zvláště pro větší postavy (190 cm). Za to ale cestovka nemůže.Jinak výborný relax.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Hotel-pokoje super, kuchyně a obsluha katastrofa (už nikdy!!!), poloha hotelu špatně. Průvodce-paní byla mimo mísu. Cesta a řidiči-vynikající .... Martin luxusní a profesionální přístup !!! Počasí nádhera.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří K. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Miroslava M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Svatopluk Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Jako vždy v pohodě s Kormidlem
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Libuše Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Celkový dojem pokazilo jen stravování v hotelu v Paganele. Chyběl salátový bufet, který v Andalu vždy byl.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martin Z. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dalibor C. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Nemám.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Silvie D. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Pokud dojde k úrazu na sjezdovce, tak by měla být delegátka flexibilnější a měl by být zajištěn pokoj na poslední den, aby se pacient nemusel celý den lámat na recepci apod. Ubytování bylo perfektní, v pořádku. Jen první den pan majitel opomenul saláty nachystat k večeři a druhý den, když je tedy nachystal, tak je během chvíle zase uklidil, aby si lidi nemohli přidávat a Ti co si salát chtěli dát k jídlu a ne jako předkrm, tak měli smůlu. Mohlo se platit pouze v hotovosti, u mě se spletl při vracení o 20 euro, ale po mém upozornění to dal do pořádku. Taky mě překvapila chudá snídaně: šunka,sýr, kompot, máslo, džemy a cereálie. Druhý den to samé. Očekávala bych větší výběr salámů nebo nějakou zeleninu či ovoce k snídani. Jsem zvyklá, že ČK má vždy perfektní hotely se skvělým menu, takže nás to trochu překvapilo. Celkový dojem zájezdy je dobrý, počasí skvělé, sjezdovky skvělé atd.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Karla S. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Filip Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 jako vždy, vše perfektní 🙂
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří J. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Josef P. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Vše bylo velmi dobré, jezdíme s vámi několik let.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Erika B. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Všechno bylo skvělé, až na některé účestníky zájezdu, ale to není chyba cestovní kanceláře. Moc děkujeme!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Aleš K. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr Z. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Pouze problém s topením v autobusu č. 12.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Helena G. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Hotel Arcobaleno - ocenila bych, kdyby nás delegátka upozornila na způsob podávání nápojů u snídaně. Museli jsme přijít sami na to, že si o klasický čaj bez cukru a o lepší kávu musíme sami říct(což velice zdržovalo a naběhali jsme se jak blázni). Jinak byl k dispozici čaj ze džbánu příšerně sladký (asi granulovaný)a káva prý také nic moc. Ale jinak není co vytknout. Děkuji za možnost tohoto zájezdu. Jste dobří.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Hotel Dal Bon byl naprosto perfektní, už jsme v něm letos byli podruhé. Tento zájezd jsme měli štěstí, že nám byl vámi vybrán, ale pokud bude v nabídce i příští rok a budeme moci si jej přímo zaplatit, určitě jej budeme volit. Děkujeme
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Markéta P. (28. 3. 2019)
Celkem:
 ridič.....
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jan Ś. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Daniela Z. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Pavel T. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Obě cesty jsme se v patrovém autobuse Neoplan č.12 vařili. Řidiči nedokázali snížit teplotu topení s vysvětlením, že se jedná o poruchu. 8 hodin v přetopeném autobuse bylo hodně nepříjemných.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eva P. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Delegátka Pavla se při odjezdu už ani neobjevila. Ochotní páni řidiči (Martin a Bedřich) si celý odjezd organizovali sami a byli skvělí! Byli jsme s Kormidlem již 4x a opět jsme byli velmi spokojeni. Děkujeme a budeme se těšit opět na lyžování s Vámi. Eva Prokop
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marie F. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Vynikající řidiči a jednoduché a jasné pokyny... lidi na svém místě a profesionální přístup... hodnocení 5x10😀😀😀👍
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr V. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr S. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martin Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vlasta B. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Linda P. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vladimír P. (28. 3. 2019)
Celkem:
 7 emailů před odjezdem se mi zdá příšerné, ale za to asi prodejce nemůže. Zbytečná komunikace aniž se ověřila - viz nahrávaný tel. rozhovor. a meily. Cena odpovídá kvalitě stravovacích služeb a konfortu služeb při přípravě na lyžování a před odjezdem. Ale víme co zájezd za takovouto cenu obnáší.m Mezi účastníky zýájezdu panují mnohdy negativní reakce, ale neuvědomují si co za zájezd zaplatily. Takže poměr kvalita cena - dobrý. Ja a řídiči již v noci zbytečně nezastavovali a nesvítili, jako posledně. Přehji pěkný den. Picka
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Barbora Z. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Andrea B. (28. 3. 2019)
Celkem:
 v autobusu velmi málo místa pro uložení věcí,problémy s topením ,bylo zima,večeře nic moc,snídaně dobré,ale za ty peníze co bychom chtěli a počasí nádherné,hotel příjemný
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Rostislav N. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Václav B. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Jediné co by se dalo vytknout je jídlo na hotelu Garden, které bylo pro chlapa nedostatečné.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Radka N. (28. 3. 2019)
Celkem:
 V penzionu byla naprosto katastrofální strava. Večer netekla teplá voda.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Libor M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiri K. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Autobus- problém s klimatizací a na zpáteční cestě zavřené WC.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka J. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Miloš M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 poměr cena výkon není co vytýkat.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří H. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Karel H. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Komentáře a diskuze k nabídce

Pokud máte konkrétní dotaz k nabídce, volejte zákaznickou podporu na tel.: 511 444 352
[fbcomments url="" width="100%" count="off" num="5" countmsg="wonderful comments!"]

Užijte si lyžování v nejmodernějším skiareálu v Itálii! V ceně doprava autobusem, 3denní skipas a ubytování s polopenzí v hotelu nejdále 250 m od zastávky skibusu

  • 5denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • 2 noci v hotelu*** s polopenzí (přesný hotel se dozvíte na místě)
  • 3denní skipas pro oblast Paganella – 50 km sjezdovek
  • Speciální akce – žena v páru platí jen 2 990 Kč*
  • Termín zájezdu 28. 3. – 1. 4. 2019
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Skibusy nebo doprava k lanovkám bude zajištěna
  • Nejmodernější lyžařské středisko v Itálii Paganella ski
  • 50 km sjezdovek, snowpark Dosson, běžecké tratě
  • Aktuální počasí, webkamery a sněhové zpravodajství

* Speciální akce žena v páru jen za 2 990 Kč

Do poznámky v objednávce napište jméno ženy v páru – snížíme Vám cenu

Pokud cestuje muž a žena, platí muž aktuální cenu a žena platí zvýhodněnou cenu 2 990 Kč (skipas dostane zdarma) – do poznámky v objednávce napište jméno a příjmení ženy, která pojede v páru a my Vám upravíme cenu a pošleme cestovní smlouvu. Speciální cena zájezdu 2 990 Kč platí pro každou „druhou“ ženu v páru. Pokud cestují 2 muži, platí 2× aktuální cenu. Pokud cestují 2 ženy, platí první žena aktuální cenu a druhá žena zvýhodněnou cenu 2 990 Kč

Páry muž a žena

  • Muž platí aktuální cenu
  • Žena bude platit jen 2 990 Kč

Páry žena a žena

  • 1. žena platí aktuální cenu
  • 2. žena bude platit jen 2 990 Kč

Páry muž a muž, děti

  • Bohužel, tato je akce pro ženy a dívky a muži budou vždy platit aktuální cenu zájezdu

Pohodové lyžování v Alpách za super ceny!

Paganella ski je nejmodernější a nejrychleji se rozvíjející lyžařské středisko v Itálii. Naleznete jej v samém srdci Brentských Dolomit v blízkosti Trenta. Návštěvníci Paganelly vždy nadšeně vyprávějí o nezapomenutelných výhledech na jezero Garda a horské masivy Brenta a Monte Bondone. Celkem zde naleznete 50 km perfektně upravovaných sjezdových tratí, 6,2 km běžeckých tras, 2 kabinové a 12 sedačkových lanovek a snowpark Dosson.

50 km sjezdovek, snowpark a wellness centrum

Není náhoda, že si Paganellu vybrala norská reprezentace v alpském lyžování jako svoje tréninkové centrum. Z vrcholu hory Paganella ve výšce 2 125 m n. m. vede hned několik parádních červených tratí. Zkušení lyžaři by jistě neměli vynechat 5 km dlouhou sjezdovku Olimpionica, doporučujeme také novou červenou sjezdovku Lupetto o délce 1 400 m. Středisko myslí i na rodiny s dětmi, v areálu se nachází 4 zábavní parky na sněhu a další doprovodný program pro děti. Odpočinout si můžete v relaxačním a wellness centru AcquaIN.

Ubytování v hotelu cca 250 m od zastávky skibusu

Ubytováni budete v jednom z rodinných hotelů 3 hvězdičkové kategorie typu „no name“ ve městech Molveno, Fai della Paganella či Andalo – to znamená, že přesný hotel se dozvíte na místě. Není možné si vybírat hotely předem, na případné poznámky k ubytování nebude vůbec brán zřetel. Tyto hotely se nacházejí cca do 1,5 km od centra a zhruba do 250 m od zastávky skibusu. Skiareál v Andalu je od hotelů vzdálen max. 5 km. K vybavení hotelů patří recepce, bar, restaurace, místnost s TV a úschovna lyží.

Standardně zařízené dvoulůžkové pokoje

Pokoje mají možnost 1–2 přistýlek (může být patrová postel), vlastní sociální zařízení, TV.

Stravování probíhá formou polopenze

Snídaně bufetová a večeře servírované s pevně stanoveným menu. Nápoje k večeři nejsou zahrnuty v ceně.

Skipasy a skibusy

Pokud v místě nebude jezdit skibus, bude klienty vozit autobus Českého kormidla a to 2× ráno a 2× odpoledne (jedná se o termín lyžování 29. 3. – 31. 3. 2019).

Důležité informace

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky, do pokojů většinou signál WiFi nedosáhne
  • Check in v hotelu bývá většinou od 16.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do 9.30 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 2 €/os./noc
  • Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.


Dopravní a obecné informace:

Místa a orientační časy odjezdů

Základní trasa, přibližné časy odjezdů

Brno (17.30 hod.), Velká Bíteš (18.00 hod.), Velké Meziříčí (18.15 hod.), Jihlava (18.45 hod.), Humpolec (19.00 hod.), Praha (20.30 hod.), Beroun (21.10 hod.), Plzeň (22.00 hod.), Rozvadov (22.50 hod.)

Svozová místa a přibližné časy odjezdů

Ostrava (15.00 hod.), Frýdek-Místek (15.20 hod.), Nový Jičín (15.40 hod.), Hranice (16.10 hod.), Olomouc (16.45 hod.), Prostějov (17.10 hod.), Vyškov (17.30 hod.), Znojmo (20.00 hod.), Příbram (21.00 hod.), Písek (22.00 hod.), České Budějovice (23.00 hod), Kaplice (23.45 hod.), Pardubice (18.30 hod.), Hradec Králové (19.00 hod.), Chlumec nad Cidlinou (19.40 hod.), Poděbrady (20.10 hod.). Svoz 400 Kč se doplácí za nástupní místa Ostrava, Frýdek-Místek, Nový Jičín, Hranice, Olomouc, Prostějov a Vyškov

Nástupní místa

  • Praha – stanice metra A – Strašnická, ulice V Olšinách, zastávka autobusu MHD směr z centra, naproti výstupu z metra
  • Humpolec – čerpací stanice BENZINA – Vystrkov, směr Pelhřimov
  • Jihlava – Benzínová stanice OMV – Jihlava Pávov, směr Brno. Pozor – při cestě zpět vás autobus vysadí na druhé straně
  • Velké Meziříčí – sjezd z D1 (146. km), čerpací stanice Mol
  • Velká Bíteš – čerpací stanice B.C.S. – Slovnaft, ulice Kpt. Jaroše
  • Brno – ÚAN Zvonařka, řada G, nástupiště 31 – 34
  • Beroun – čerpací stanice OMV Beroun sever, u dálnice, směr Plzeň (u Kauflandu), při zpáteční cestě směr Praha
  • Plzeň – čerpací stanice Benzina u Olympie, Plzeň
  • Rozvadov – čerpací stanice Mol, Sv. Kateřina
  • Ostrava – parkoviště naproti domu kultury Vítkovice, ul. 28 října
  • Frýdek-Místek – autobusová zastávka u OD Tesco, ul. Příborská – NOVĚ
  • Nový Jičín – čerpací stanice LXM group, ulice Malostranská 594 (autosalon Renault)
  • Hranice – parkoviště u motorestu Sparta, ul. Zborovská (naproti Albertu)
  • Olomouc – staré autobusové nádraží u otočných hodin, třída Svobody (vedle Šantovky)
  • Prostějov – před vlakovým nádražím, stanoviště H
  • Vyškov – čerpací stanice Mol u dálnice směr Brno, ul. Kroměřížská
  • Pardubice – u hlavního nádraží, Pernerovo nám.
  • Hradec Králové – autobusová zastávka u Tesca, Rašínova třída
  • Chlumec nad Cidlinou – autobusová zastávka, Klicperovo náměstí
  • Poděbrady – autobusová zastávka u Tesca, Benzina Express
  • Příbram – motorest Halda, Dubenec
  • Písek – čerpací stanice MOL, Hradišťská 1056
  • České Budějovice – před autosalonem Peugeot, u výstaviště, ul. Husoa třída
  • Kaplice – čerpací stanice Mol, naproti restaurantu Saloon

Důležitá upozornění

  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. Ve výjimečných případech je nutné přestoupit do jiného autobusu v Brně. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student Agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu.
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.
  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100% zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.

Check in / check out

K převlékání a uschování zavazadel v den příjezdu a odjezdu slouží u některých hotelů společenská místnost. V případě různých hotelů No Name Paganella je to v autobuse.

Místenky do autobusu

Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

Informace k zavazadlům

Každá osoba cestující na lyžařský zájezd má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr, nepřepravujeme neskladné krosny!) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč nebo přímo při nastupování do autobusu u pana řidiče za 400 Kč.



Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

28. 3. 2019

Zájezd nemá žádné volné termíny.

Místo ubytování – Hotely různé *** Paganella

Předpověď počasí na 14 dní

[wunderground location="46.1652490000,11.0038840000" language="CZ" numdays="14" layout="table-vertical" measurement="metric" hidedata="search" showdata="daynames,icon,highlow,pop,text,date,conditions,text" datelabel="j. n. Y"]

Celkové hodnocení 83,3 % (z 86 Hodnocení)

Delegát: 69,9 %
Ubytování: 80,2 %
Doprava: 86,7 %

Martin Z. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tereza M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Už od nástupu při odjezdu z Brna byl v autobuse hluk až do pozdních nočních hodin. Skupinka 14 lidí (a o to víc mě mrzí, že z řad/známí Českého kormidla) už od Brna pila alkohol a vyřvávala na celý autobus. Bylo by ohleduplné, aby se tohle nedělo v autobusech kdy člověk přes noc spí a ráno má lyžovat. Při příjezdu na nás čekala velmi “milá” paní delegátka, od které jsme se vlastně nedozvěděli skoro nic - krom Aperol “party”, která byla pro paní delegátku prioritou číslo jedna. Myslím, že ve finále by stejnou službu, možná dokonce lepší zvládl vystřihnout pan řidič. Když jsem po pouhých 3 hodinách lyžování bohužel špatně spadla a volali jsme paní delegátce, zda by nebylo možné nám otevřít autobus dříve jak v 16 hodin, že potřebujeme do nemocnice. Jedinou odpovědí nám bylo, ať si zavoláme 112 (ale co s lyžema a lyžákama, to nám bohužel neporadila). Pan řidič bohužel lyžuje a k autobusu přijede až v 16 hodin. Čekali jsme tedy do 16 hodin a sami se dopravili do nemocnice a vše si museli zařídit a vyřešit po vlastní ose. Spousta lidí cestuje s cestovní kanceláří, protože není jazykově vybavená a v takovém případě spoléhá na pomoc od delegátů. To se bohužel nestalo. Ani nevím k čemu tam pak paní delegátka je?
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tereza M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Už od nástupu při odjezdu z Brna byl v autobuse hluk až do pozdních nočních hodin. Skupinka 14 lidí (a o to víc mě mrzí, že z řad/známí Českého kormidla) už od Brna pila alkohol a vyřvávala na celý autobus. Bylo by ohleduplné, aby se tohle nedělo v autobusech kdy člověk přes noc spí a ráno má lyžovat. Při příjezdu na nás čekala velmi “milá” paní delegátka, od které jsme se vlastně nedozvěděli skoro nic - krom Aperol “party”, která byla pro paní delegátku prioritou číslo jedna. Myslím, že ve finále by stejnou službu, možná dokonce lepší zvládl vystřihnout pan řidič. Když jsem po pouhých 3 hodinách lyžování bohužel špatně spadla a volali jsme paní delegátce, zda by nebylo možné nám otevřít autobus dříve jak v 16 hodin, že potřebujeme do nemocnice. Jedinou odpovědí nám bylo, ať si zavoláme 112 (ale co s lyžema a lyžákama, to nám bohužel neporadila). Pan řidič bohužel lyžuje a k autobusu přijede až v 16 hodin. Čekali jsme tedy do 16 hodin a sami se dopravili do nemocnice a vše si museli zařídit a vyřešit po vlastní ose. Spousta lidí cestuje s cestovní kanceláří, protože není jazykově vybavená a v takovém případě spoléhá na pomoc od delegátů. To se bohužel nestalo. Ani nevím k čemu tam pak paní delegátka je?
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tereza M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Už od nástupu při odjezdu z Brna byl v autobuse hluk až do pozdních nočních hodin. Skupinka 14 lidí (a o to víc mě mrzí, že z řad/známí Českého kormidla) už od Brna pila alkohol a vyřvávala na celý autobus. Bylo by ohleduplné, aby se tohle nedělo v autobusech kdy člověk přes noc spí a ráno má lyžovat. Při příjezdu na nás čekala velmi “milá” paní delegátka, od které jsme se vlastně nedozvěděli skoro nic - krom Aperol “party”, která byla pro paní delegátku prioritou číslo jedna. Myslím, že ve finále by stejnou službu, možná dokonce lepší zvládl vystřihnout pan řidič. Když jsem po pouhých 3 hodinách lyžování bohužel špatně spadla a volali jsme paní delegátce, zda by nebylo možné nám otevřít autobus dříve jak v 16 hodin, že potřebujeme do nemocnice. Jedinou odpovědí nám bylo, ať si zavoláme 112 (ale co s lyžema a lyžákama, to nám bohužel neporadila). Pan řidič bohužel lyžuje a k autobusu přijede až v 16 hodin. Čekali jsme tedy do 16 hodin a sami se dopravili do nemocnice a vše si museli zařídit a vyřešit po vlastní ose. Spousta lidí cestuje s cestovní kanceláří, protože není jazykově vybavená a v takovém případě spoléhá na pomoc od delegátů. To se bohužel nestalo. Ani nevím k čemu tam pak paní delegátka je?
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vladimír M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Jediné,co mi vadilo byla vzdálenost hotelu aurora od busu,vynášení lyžařské bagáže pro náše ročníky nebylo ideální. Příště bych ocenil hotel s lepší dostupností.Jinak to byla paráda.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Libuše Š. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Pavla K. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Hana F. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Václav Š. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Bylo super
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Josef N. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Opět super
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Michal G. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Delegátka nás vysadila z autobusu na silnici v obci a zavazadla do hotelu Aurora jsme táhli 400 M do kopce vše najednou. To je nepřijatelné. Ubytování průměr, jídlo mohlo být lepší a hlavně u snídaně vázlo zásobování.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Andrea K. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Delegátka byla přítomna pouze první den, byla hodne nepříjemná a také neochotná řešit problémy se skipasem (bylo nutno každý den synchronizovat s covid certifikátem. Prodejce zájezdu o tom, že třetí den již neplatí PCR a tudíž permanentka, u zájezdu nezmínil. Hotel Aurora - byli jsme vysypáni na parkovišti vzdáleného cca 400 m od hotelu, a to do kopce - opět o této variantě při nákupu zájezdu ani zmínka. Jídlo na hotelu - u snídaně neustálé fronty na cokoli. Bylo doplňováno po 6 kusech (platků sýra, šunky, housek..)
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jarmila G. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Skvělý zájezd, upravené sjezdovky, výborné jídlo, jen odpovědnost řidičů by měla být na prvním místě. Pit do rána a pak večer řídit domů autobus.....????
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eva P. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lucie S. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Lyzovani v Paganelle krasne, ubytovani v hotelu Aurora strasne, brzky ranni prijezd do Prahy, metro jezdi az v 5 hodin. Jinak v celku dobre, ridici skvelí.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lucie S. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Lyzovani v Paganelle krasne, ubytovani v hotelu Aurora strasne, brzky ranni prijezd do Prahy, metro jezdi az v 5 hodin. Jinak v celku dobre, ridici skvelí.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka S. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martina M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 *
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Filip Š. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Radomíra O. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Zájezd dobrý, nefungovala informovanost, tím že byly různé hotely, které se musely večer rozvážet a delegátka nám pouze rozdala nějaké papíry, v kolik je snídaně a večeře. S námi na hotel vůbec nejela a už jsme ji po celou dobu ani neviděli. Například ráno byla snídaně 7:30 a 8:30 už byl stanoven odjezd autobusu, nastala nehorázná tlačenice u snídaně, protože v hotelu Aurora je pouze malá úzká místnost pro samoobsloužení. Myslím, že kdyby delegátka ty sportovní nadšence informovala, že od hotelu jezdí skibus, (tvrdila, že už nejezdí), mohl být stanoven odjezd autobusu cca o půl hodiny později a všichni by v klidu posnídali. Nakonec někdo tvrdil, že sraz je o 3/4 na 9, o tom věděli ale jen někteří, nebylo to sděleno všem. Také se nám nelíbilo, že delegátka nám prodávala za 1 Eur vizitku na aperol spritz (welcomedrink zdarma) do restaurace na svahu, bylo to zřejmě jen v jejím zájmu, aby do restaurace přišlo co nejvíce čechů a získala nějakou provizi. Když se kamarádka po pádu na svahu na ni obrátila s dotazem, jestli by mohla kontaktovat řidiče, že by se potřebovala přezout z přezkáčů do normální obuvi, aby mohla na ošetření do nemocnice, bylo jí sděleno, že řidič lyžuje a k autobusu nepřijede. 🙁
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Leona M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka Z. (18. 3. 2022)
Celkem:
 - hotel Aurora - daleko od hlavní silnice, nutnost odnešení zavazadel daleko do hotelu, špatná organizace snídaní (málo času a servírky absolutně nestíhaly doplňovat jídlo) - děkujeme řidičům za spolehlivou jízdu, ochotu a dobrou náladu! - špatné info od delegátky, že nejezdí skibus (o víkendu ještě jezdil), nemuseli jsme se vázat při transportu na sjezdovku na autobus Kormidla
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Radek F. (18. 3. 2022)
Celkem:
 Celkový dojem ze zájezdu kazí přístup paní delegátky , která za celou dobu rozdala skipasy a poslala sms s dobou odjezdu. Jinak se o klienty nestarala .Vše začalo úvodní větou . ,,Když budete mít nějaký problém , nevolejte mi ´´ . To hovoří za vše a kazí dobré jméno Vaší CK .
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela B. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petra H. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eva M. (18. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
David G. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Osobni kontakt pri prodeji byl dost hrozny - nerad se o neco doprosuji. nebyt te ceny, tak si ten zajezd vubec nekoupim. Jinak vse ostatni bylo skvele. Paganella je uznasne stradisko. Skvely zajezd, organizace i naplanovani.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Monika B. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Řidiči byly celou dobu perfektní, informace v den odjezdu -číslo busu a SPZ formou SMS byla vynikající.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martin D. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Barbora Č. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lucie S. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka H. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Autobus byl nový, krásný, ale při zpáteční cestě nefungovalo topení.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ludmila Ř. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Nevhodné a nedůstojné bylo převlékání ráno na parkovišti. Delegátku jsme téměř neviděli, pouze ráno v autobuse a na info schůzce, ale informace byly na nástěnce.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr S. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Vynikající řidič
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Radek L. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marcela G. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Jeli jsme s Vámi na tento typ zájezdu po sedmé a spokojenost, jen nyní v hotelu Arcobaleno doposud nejslabší úroveň jídla. Po celý čas žádná čerstvá zelenina, ani tepelně upravená, jen pár zelených fazolek k druhé večeři, na snídani čaj pouze sladký instantní v konvici. První snídani velmi záhy došlo čerstvé pečivo...byť nejsme nároční, mohlo by být lepší...
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jaroslav Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Blanka S. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Dojem zkazila pouze doprava, nebot v autobuse dole strasna zima, sedet celou cestu v bunde, vse co mate na ven bylo neprijemné, a bohuzel ten samý autobus i na cestu zpet a opet zima.... Co se tyce ubytovani, jidla lyzovani a pocasi to bylo super.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Kateřina M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Při telefonickém dotazu do ck nám bylo řečeno, že v Českých Budějovicích není možné nastoupit. Jeli jsme tedy z čb do Prahy, abychom se o 5 hodin později objevili opět v čb. Bylo to hodně nepříjemné zjištění, že jsme si mohli ušetřit mnoho hodin cestování. Naopak musím moc pochválit řidiče autobusu, kteří se o nás skvěle starali a byli ještě k tomu zábavní.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Stanislav M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Adéla Č. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Šárka B. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Upřednostnila bych zájezd s možností přespání již 1 noc v Italii a poté vyspalá jít lyžovat.Poslední den po lyžování mi je již jedno, že trávím noc v autobuse
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ladislava M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana T. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Zdeněk M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Trochu málo místa v patrovém autousu NEOPLAN, zvláště pro větší postavy (190 cm). Za to ale cestovka nemůže.Jinak výborný relax.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Hotel-pokoje super, kuchyně a obsluha katastrofa (už nikdy!!!), poloha hotelu špatně. Průvodce-paní byla mimo mísu. Cesta a řidiči-vynikající .... Martin luxusní a profesionální přístup !!! Počasí nádhera.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří K. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Miroslava M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Svatopluk Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Jako vždy v pohodě s Kormidlem
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Libuše Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Celkový dojem pokazilo jen stravování v hotelu v Paganele. Chyběl salátový bufet, který v Andalu vždy byl.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martin Z. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dalibor C. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Nemám.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Silvie D. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Pokud dojde k úrazu na sjezdovce, tak by měla být delegátka flexibilnější a měl by být zajištěn pokoj na poslední den, aby se pacient nemusel celý den lámat na recepci apod. Ubytování bylo perfektní, v pořádku. Jen první den pan majitel opomenul saláty nachystat k večeři a druhý den, když je tedy nachystal, tak je během chvíle zase uklidil, aby si lidi nemohli přidávat a Ti co si salát chtěli dát k jídlu a ne jako předkrm, tak měli smůlu. Mohlo se platit pouze v hotovosti, u mě se spletl při vracení o 20 euro, ale po mém upozornění to dal do pořádku. Taky mě překvapila chudá snídaně: šunka,sýr, kompot, máslo, džemy a cereálie. Druhý den to samé. Očekávala bych větší výběr salámů nebo nějakou zeleninu či ovoce k snídani. Jsem zvyklá, že ČK má vždy perfektní hotely se skvělým menu, takže nás to trochu překvapilo. Celkový dojem zájezdy je dobrý, počasí skvělé, sjezdovky skvělé atd.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Karla S. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Filip Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 jako vždy, vše perfektní 🙂
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří J. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Josef P. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Vše bylo velmi dobré, jezdíme s vámi několik let.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Erika B. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Všechno bylo skvělé, až na některé účestníky zájezdu, ale to není chyba cestovní kanceláře. Moc děkujeme!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Aleš K. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr Z. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Pouze problém s topením v autobusu č. 12.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Helena G. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Hotel Arcobaleno - ocenila bych, kdyby nás delegátka upozornila na způsob podávání nápojů u snídaně. Museli jsme přijít sami na to, že si o klasický čaj bez cukru a o lepší kávu musíme sami říct(což velice zdržovalo a naběhali jsme se jak blázni). Jinak byl k dispozici čaj ze džbánu příšerně sladký (asi granulovaný)a káva prý také nic moc. Ale jinak není co vytknout. Děkuji za možnost tohoto zájezdu. Jste dobří.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Hotel Dal Bon byl naprosto perfektní, už jsme v něm letos byli podruhé. Tento zájezd jsme měli štěstí, že nám byl vámi vybrán, ale pokud bude v nabídce i příští rok a budeme moci si jej přímo zaplatit, určitě jej budeme volit. Děkujeme
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Markéta P. (28. 3. 2019)
Celkem:
 ridič.....
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jan Ś. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Daniela Z. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Pavel T. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Obě cesty jsme se v patrovém autobuse Neoplan č.12 vařili. Řidiči nedokázali snížit teplotu topení s vysvětlením, že se jedná o poruchu. 8 hodin v přetopeném autobuse bylo hodně nepříjemných.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Eva P. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Delegátka Pavla se při odjezdu už ani neobjevila. Ochotní páni řidiči (Martin a Bedřich) si celý odjezd organizovali sami a byli skvělí! Byli jsme s Kormidlem již 4x a opět jsme byli velmi spokojeni. Děkujeme a budeme se těšit opět na lyžování s Vámi. Eva Prokop
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marie F. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Vynikající řidiči a jednoduché a jasné pokyny... lidi na svém místě a profesionální přístup... hodnocení 5x10😀😀😀👍
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr V. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Petr S. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Martin Š. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vlasta B. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Linda P. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vladimír P. (28. 3. 2019)
Celkem:
 7 emailů před odjezdem se mi zdá příšerné, ale za to asi prodejce nemůže. Zbytečná komunikace aniž se ověřila - viz nahrávaný tel. rozhovor. a meily. Cena odpovídá kvalitě stravovacích služeb a konfortu služeb při přípravě na lyžování a před odjezdem. Ale víme co zájezd za takovouto cenu obnáší.m Mezi účastníky zýájezdu panují mnohdy negativní reakce, ale neuvědomují si co za zájezd zaplatily. Takže poměr kvalita cena - dobrý. Ja a řídiči již v noci zbytečně nezastavovali a nesvítili, jako posledně. Přehji pěkný den. Picka
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Barbora Z. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Andrea B. (28. 3. 2019)
Celkem:
 v autobusu velmi málo místa pro uložení věcí,problémy s topením ,bylo zima,večeře nic moc,snídaně dobré,ale za ty peníze co bychom chtěli a počasí nádherné,hotel příjemný
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Rostislav N. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Václav B. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Jediné co by se dalo vytknout je jídlo na hotelu Garden, které bylo pro chlapa nedostatečné.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Radka N. (28. 3. 2019)
Celkem:
 V penzionu byla naprosto katastrofální strava. Večer netekla teplá voda.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Libor M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiri K. (28. 3. 2019)
Celkem:
 Autobus- problém s klimatizací a na zpáteční cestě zavřené WC.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka J. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Miloš M. (28. 3. 2019)
Celkem:
 poměr cena výkon není co vytýkat.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří H. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Karel H. (28. 3. 2019)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: [email protected]

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: [email protected]

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Back To Top
Close search
Hledání