skip to Main Content

Hotel Aurora – 6denní lyžařský balíček s denním přejezdem***

28-11707-Itálie-Molveno-Hotel-Aurora-–-6denní-lyžařský-balíček-s-denním-přejezdem-88942 Klikni pro otevření galerie
Se skipasem

9 890  od 9 790 

Hodnoceno 3.74 z 5 na základě 29 hodnocení zákazníků
Koupeno 13×
  • 6denní lyžařský zájezd s denním přejezdem
  • Doprava, ubytování na 4 noci, polopenze a skipas v ceně
  • 4 dny lyžování v italských Alpách
  • Ubytování v hotelu Aurora***
  • Lyžařský areál cca 4 km od hotelu
  • 50 km širokých sjezdovek
  • Centrum městečka Molveno 500 m 
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Vegetariánská a bezlepková polopenze možná
  • WiFi v celém hotelu zdarma 

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck
Hodnoceno 3.74 z 5 na základě 29 hodnocení zákazníků
28-11707-Itálie-Molveno-Hotel-Aurora-–-6denní-lyžařský-balíček-s-denním-přejezdem-88942 Klikni pro otevření galerie

9 890  od 9 790 

Koupeno 13×
  • 6denní lyžařský zájezd s denním přejezdem
  • Doprava, ubytování na 4 noci, polopenze a skipas v ceně
  • 4 dny lyžování v italských Alpách
  • Ubytování v hotelu Aurora***
  • Lyžařský areál cca 4 km od hotelu
  • 50 km širokých sjezdovek
  • Centrum městečka Molveno 500 m 
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Vegetariánská a bezlepková polopenze možná
  • WiFi v celém hotelu zdarma 

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck

Pojďte lyžovat do jednoho z nejoblíbenějších středisek Itálie! 6denní lyžařský balíček s denní přejezdem, ubytování v hotelu Aurora*** nedaleko krásného jezera Molveno!

  • 6denní lyžařský zájezd s denním přejezdem
  • Doprava, ubytování na 4 noci, polopenze a skipas v ceně
  • 4 dny lyžování v italských Alpách
  • Ubytování v hotelu Aurora***
  • Lyžařský areál cca 4 km od hotelu
  • 50 km širokých sjezdovek
  • Centrum městečka Molveno 500 m 
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Vegetariánská a bezlepková polopenze možná
  • WiFi v celém hotelu zdarma 

50 km sjezdovek, moderní středisko, překvapivá převýšení – to je Paganella!

Se svými 50 km sjezdových tratí se sice Paganella řadí k menším střediskům, ale svou moderností předčí i kdejaké velikány. Naleznete jej v samém srdci Brentských Dolomit v blízkosti Trenta. Ve středisku převažují modré a středně těžké sjezdovky pro rodiny s dětmi a pohodové lyžaře. Zkušení lyžaři naopak ocení dlouhé červené sjezdovky, jimž kraluje Olimpionica s převýšením 367 m, 307 m a 351 m. Návštěvníci Paganelly vždy nadšeně vyprávějí o nezapomenutelných výhledech na jezero Garda a horské masivy Brenta a Monte Bondone. Na své si přijdou také milovníci běžkování. Snowboardisté se do sytosti vyřádí ve snowparku Dosson. Těšit se můžete i na noční lyžování, které se koná v úterky a pátky. Středisko myslí i na rodiny s dětmi, v areálu se nachází 4 zábavní parky na sněhu a další doprovodný program pro děti. Odpočinout si můžete v relaxačním a wellness centru AcquaIN.

Novinka pro rok 2019/2020

V roce 2019/2020 se otevře nová sjezdovka 2 km dlouhá a kabinová lanovka Selleta – Dosson

Nová kabinková lanovka Dosson – Selletta

  • Kabina 10 míst
  • Hodinová přepravní kapacita 2400/3600 osob
  • Délka 1,6 km
  • Nástup 1470 m n. m.
  • Výstup 1980 m n. m.

Nová sjezdovka Selletta – Dosson

  • Obtížnost – červená
  • Délka 2 km
  • Průměrná šířka 45 m
  • Převýšení 500 m
  • Průměrný sklon 26%–43%

6denní lyžařský zájezd s denním přejezdem od Českého kormidla

První den odjíždíme z ČR v brzkých ranních hodinách (přesné časy a místa najdete na konci popisu tohoto zájezdu) a k večeru budeme na místě, kdy se ubytujeme a dáme večeři. Druhý, třetí a čtvrtý den snídaně, lyžovačka, na konci dne večeře na hotelu. Pátý den snídaně, check out, lyžovačka a navečer odjezd. Šestý den se v noci nebo nad ránem vrátíme do ČR.

Ubytování ve 3* hotelu Aurora s nádhernými výhledy na jezero 

Hotel se nachází v srdci brentských Dolomit 500 m od centra městečka Molveno, které nabízí restaurace, obchody a další občanskou vybavenost. Ski areál Andalo je vzdálen 4 km a můžete se tam přiblížit skibusem, který zastavuje 300 m od hotelu a je zdarma. Hotel je vybaven recepcí, barem, restaurací, výtahem, WiFi (v celém hotelu, zdarma), parkovištěm (zdarma) a úschovnou lyží. Budova hotelu má celkem 3 podlaží. Platby platební kartou jsou akceptovány. 

Dvoulůžkový pokoj s možností až 2 přistýlek

Pokoj je vybaven vlastním sociálním zařízením , fénem, telefonem, SAT/TV, trezorem a WiFi připojením. Přistýlky mohou být řešeny formou patrové postele. 

Stravování formou polopenze

  • Snídaně formou bufetu
  • Večeře servírované, menu o 3 chodech, salátový bufet
  • Nápoje k večeři nejsou v ceně zájezdu
  • Dětské menu na vyžádání u CK zdarma 
  • Na vyžádání je možná vegetariánská a bezlepková strava (stačí jen nahlásit v CK, my Vám to připíšeme do poznámky k ubytování)
  • Snídaně jsou podávány od 7.30 do 9.00 hod., večeře probíhají od 19.00 do 20.00 hod. (může se změnit)

Ubytování – důležité informace

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky
  • Check in v hotelu bývá většinou od 16.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do 9.30 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 2,00 €/os./noc – hrazeno na místě 
  • Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.

Check in/out a převlékání

K večeru se přijede k hotelu, proběhne ubytování a klienti jdou na večeři. Poslední den si klienti nechají zavazadla v místnosti v hotelu, kde se po lyžování mohou také převléknout, odjezd zpět do ČR bývá kolem 18–19 hod. Delegát čas odjezdu upřesní.

Místenky do autobusu

Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

Zavazadla

Každý cestující má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť z důvodu možného poškození. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč (po vytvoření rezervace se spojte emailem s prodejcem, který Vám pošle cestovní smlouvu).

Svozové trasy z ČR

  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii

Pozor, může se stát...

  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
  • V případě uzavření lyžařského střediska kvůli povětrnostním podmínkám (vichřice, laviny apod.) nemají klienti nárok ani na poměrnou část ceny skipasu za dobu sjezdovek mimo provoz.


Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

4. 12. 2019

Místo ubytování – Hotel Aurora

Předpověď počasí na 14 dní

[wunderground location="46.1440550000,10.9680210000" language="CZ" numdays="14" layout="table-vertical" measurement="metric" hidedata="search" showdata="daynames,icon,highlow,pop,text,date,conditions,text" datelabel="j. n. Y"]

Celkové hodnocení 74,8 % (z 29 Hodnocení)

Delegát: 80,3 %
Ubytování: 51,7 %
Doprava: 87,5 %

Helena U. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
René P. (12. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena D. (12. 3. 2022)
Celkem:
 pokoj - výhled do zdi, neskutečně vrzající postele stravování - všechny dny stejné, bez zeleniny a ovoce, k doplnění potravin musíte často žádat, chybějící příbory na stolech, ubrousky nenaleznete, káva a čokoláda - ochucená voda . Večeře - malé porce, pálivá jídla i pro malé děti. Po poslední večeři se rozpoutalo peklo - střevní problémy téměř u všech. Paní delegátku problémy ohledně stravy nebo později vzniklé infekci nezajímaly. Pokud mohu doporučit - tento hotel a tuto paní delegátku NE!!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří Š. (12. 3. 2022)
Celkem:
 Ubytování a stravování bylo odstrašující. Poslední den po večeři dostala většina zájezdu zájezdu střevní problémy.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Iva A. (12. 3. 2022)
Celkem:
 Ze zájezdu jsme si, stejně tak jako prakticky všichni ostatní klienti, dovezli velmi silné zažívací problémy (doposud jsem nic podobného nezažila! ). Pobyt v \"Hotelu\" Aurora by se měl prodávat spíše bez stravy - 2 bulky a pár koleček salámu klient pořídí určitě za cenu výrazně nižší, než která je mu účtována prodejcem zájezdu. Totéž platí i o večeři. Kromě finanční úspory se klient zároveň ani nevystavuje riziku újmy zdravotní ani újmy v podobě ušlého platu, jelikož ihned po dovolené musí na neschopenku. \"Náprstek\" na kávu/černý čaj a plastový kelímek na nasycený roztok jedovaté barvy zvaný \"arancia rossa\", jakožto jedinou nápojovou alternativu pro děti, také nepovažuji za dostačující. Pokud jde o ubytování - zásadním problémem byla zima. Na pokoji se sice topilo, ale dveře na balkon nešly pořádně dovřít, takže veškeré teplo bylo rázem pryč. Služby paní delegátky nemohu hodnotit, protože jsem ji viděla pouze krátce při příjezdu a při odjezdu. Páni řidiči byli sympatičtí, bez problémů (i když jim syn pozvracel nový autobus, ke kterému chovali až \"mateřský\" vztah). Pochválit bych chtěla pana Kotka ze Zájezdy. cz za velmi profesionální a milý přístup a okamžité vyřízení všech formalit po zrušení našeho původního zájezdu. Lyžování (a počasí) na jedničku s hvězdičkou. Bohužel tento krásný zážitek zůstává díky intenzitě zdravotních problémů v pozadí. \"Hotel\" Aurora už nikdy více!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Miroslava B. (12. 3. 2022)
Celkem:
 Jako věrný zákazník CK České kormidlo chválím výbornou organizaci ze strany CK, autobusovou dopravu a řidiče. Lyžování na Paganelle bylo skvělé jako vždy. Bohužel velké zklamání máme ze stravování v hotelu Aurora. Jídlo u večeře bylo velmi mastné nebo ostré, zcela nevhodné pro zákazníky s dětmi. Studený předkrm( zeleninové talíře na pultu )nebyly vůbec doplňovány a den ode dne se jejich obsah zmenšoval - poslední večer zůstaly talíře jen 2 na všechny klienty- v jednom vařené brambory,v druhém vařená mrkev.O této skutečnosti informovala jedna paní z našeho hotelu jménem nás ostatních paní delegátku Elenu. Již na hotelu několik účastníků našeho zájezdu postihly střevní problémy a zvracení, tudíž 4. noc jsme nespali a místo lyžování jsme byli nuceni 4. den polehávat a posedávat na lavičkách ve ski areálu.Střevní potíže bohužel přetrvávají i nyní. Do Itálie se znovu rádi vrátíme, do hotelu Aurora již ale ne a to kvůli jídlu.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alexandra J. (5. 3. 2022)
Celkem:
 Všechno super.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 Hotel má jisté rezervy, ale jeli jsme tam lyžovat a to jsme si užily.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Věra F. (26. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Pavla G. (19. 2. 2022)
Celkem:
 Návrh máme. Pokud platíme jednotnou cenu za různé hotely, měla by být i kvalita ubytování a jídla stejná. Vypadá to pak velmi diskriminačně. Pokud vím, v hotelu Europa v Molvenu si mohli vybírat z více jídel a měli ubytování s balkonem v ceně. My jsme měli velmi špatné ubytování v hotelu Aurora včetně polopenze. Pokoje velmi malé, sotva jsem prošli kolem postele. A to jsem si připlatila na místě 40 Euro za balkon, jinak bychom se tam vůbec nepohnuli. Koupelka a sprchovací kout pidi-midi. Hotel - jak to nazvat, abych nenapsala hrůza a děs. Lyžárna - otevřený sklep, kde měl každý přístup. A jídlo? Ráno jsme si museli vždy říct, ať doplní bufet. Donesli minimum, takže bylo trapné říkat, ať donesou místo 2 housek např. tři. Večeře - pokud jste byli někdy na dětském táboře, kde si vaří sami, tak to bylo podobné. Nebylo nic na výběr a jídlo nebylo chutné. Když to srovnám s hotelem PianCastelo v Andalu, kde jsme byli 2 x, tak se to nedá srovnat. S tímto hotelem jsme byli velmi spokojeni. Až příště pojedeme s Vámi, budeme velmi zvažovat a lustrovat hotely a jejich reference, abychom nedopadli jako letos. Prosím, zamyslete se nad výběrem hotelů, aby klienti měli srovnateloné podmínky. Děkuji. Goněcová
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka S. (5. 2. 2022)
Celkem:
 Od skibusu do hotelu Aurora je to do velkého kopce a poměrně daleko, nebylo to zdůrazněno v nabídce. Pokoj velmi malý, úložné skříně nad postelemi, což je velmi nepraktické. Táhlo okny. Sprchový kout miniaturní. U snídaně absence jakéhokoliv ovoce či zeleniny. Jako zákusek 3x puding, pokaždý jinak barevný, ale pořád pudink stejné chuti. U snídaně vejce pouze 1 den, pak asi přestaly slepice snášet. Jako hlavní chod byla jednou jen omeleta s bramborami bez masa.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka S. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena V. (5. 2. 2022)
Celkem:
 Vybavenie ubytovania je na nízkej úrovni.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena V. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dita V. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dita V. (5. 2. 2022)
Celkem:
 Jediné co nám vadilo bylo málo místa na nohy při zpáteční cestě jednopatrovým autobusem. Seděli jsme nahoře. Při cestě tam v normálním autobuse místa dost . Jinak vše oka.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dita V. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dita V. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Elin F. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana F. (18. 2. 2020)
Celkem:
 V hotelu Aurora jsme nebyli spokojeni s podávanými večeřemi. Hlavní jídla byla velikosti předkrmu, museli jsem se dojídat saláty s pečivem, které naštěstí byly k dispozici. Odjezd z Prahy byl zpožděný o 1 hod 40 min. Pracovníci CK ani delegátka nám nebyli schopni dát informace z jakého důvodu a relativně dost dlouho jsme nevěděli, kdy autobus očekávat. Dosud nevíme, jestli byla důvodem technická závada nebo problémy na dálnici cestou z Brna do Prahy???
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:Nehodnotil 
Renáta V. (18. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tereza Z. (18. 2. 2020)
Celkem:
 Autobusová doprava - odjezd z Prahy zhruba s 1,5 hodinovým zpožděním z důvodu poruchy autobusu. To samozřejmě chápu ,ale vadí mi, že nám nikdo nedal vědět, nikdo se ani neomluvil. Autobus nezajížděl až k hotelu, což předem nebylo řečeno. Ubytování - Jídlo a personál OK. Chtěla jsem s dcerou původně do hotelu Miralago, kam ale děti nemohly být ubytovány. Přitom v hotelu Miralago jiné děti (mimo zájezd) ubytovány byly. Servis v hotelu Miralago byl nesrovnatelně lepší, přitom cena zájezdu byla stejná (pro Miralago a Auroru). Poslední den jsme si uložili věci do lyžárny a po lyžování jsme se mohli převléct buď ve vychladlé lyžárně či na záchodě asi na 1m2. Takovýto přístup považuji v dnešní době za nepřijatelný. Celkový dojem - hodnotím servis autobusu a ubytování.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Komentáře a diskuze k nabídce

Pokud máte konkrétní dotaz k nabídce, volejte zákaznickou podporu na tel.: 511 444 352
[fbcomments url="" width="100%" count="off" num="5" countmsg="wonderful comments!"]

Pojďte lyžovat do jednoho z nejoblíbenějších středisek Itálie! 6denní lyžařský balíček s denní přejezdem, ubytování v hotelu Aurora*** nedaleko krásného jezera Molveno!

  • 6denní lyžařský zájezd s denním přejezdem
  • Doprava, ubytování na 4 noci, polopenze a skipas v ceně
  • 4 dny lyžování v italských Alpách
  • Ubytování v hotelu Aurora***
  • Lyžařský areál cca 4 km od hotelu
  • 50 km širokých sjezdovek
  • Centrum městečka Molveno 500 m 
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Vegetariánská a bezlepková polopenze možná
  • WiFi v celém hotelu zdarma 

50 km sjezdovek, moderní středisko, překvapivá převýšení – to je Paganella!

Se svými 50 km sjezdových tratí se sice Paganella řadí k menším střediskům, ale svou moderností předčí i kdejaké velikány. Naleznete jej v samém srdci Brentských Dolomit v blízkosti Trenta. Ve středisku převažují modré a středně těžké sjezdovky pro rodiny s dětmi a pohodové lyžaře. Zkušení lyžaři naopak ocení dlouhé červené sjezdovky, jimž kraluje Olimpionica s převýšením 367 m, 307 m a 351 m. Návštěvníci Paganelly vždy nadšeně vyprávějí o nezapomenutelných výhledech na jezero Garda a horské masivy Brenta a Monte Bondone. Na své si přijdou také milovníci běžkování. Snowboardisté se do sytosti vyřádí ve snowparku Dosson. Těšit se můžete i na noční lyžování, které se koná v úterky a pátky. Středisko myslí i na rodiny s dětmi, v areálu se nachází 4 zábavní parky na sněhu a další doprovodný program pro děti. Odpočinout si můžete v relaxačním a wellness centru AcquaIN.

Novinka pro rok 2019/2020

V roce 2019/2020 se otevře nová sjezdovka 2 km dlouhá a kabinová lanovka Selleta – Dosson

Nová kabinková lanovka Dosson – Selletta

  • Kabina 10 míst
  • Hodinová přepravní kapacita 2400/3600 osob
  • Délka 1,6 km
  • Nástup 1470 m n. m.
  • Výstup 1980 m n. m.

Nová sjezdovka Selletta – Dosson

  • Obtížnost – červená
  • Délka 2 km
  • Průměrná šířka 45 m
  • Převýšení 500 m
  • Průměrný sklon 26%–43%

6denní lyžařský zájezd s denním přejezdem od Českého kormidla

První den odjíždíme z ČR v brzkých ranních hodinách (přesné časy a místa najdete na konci popisu tohoto zájezdu) a k večeru budeme na místě, kdy se ubytujeme a dáme večeři. Druhý, třetí a čtvrtý den snídaně, lyžovačka, na konci dne večeře na hotelu. Pátý den snídaně, check out, lyžovačka a navečer odjezd. Šestý den se v noci nebo nad ránem vrátíme do ČR.

Ubytování ve 3* hotelu Aurora s nádhernými výhledy na jezero 

Hotel se nachází v srdci brentských Dolomit 500 m od centra městečka Molveno, které nabízí restaurace, obchody a další občanskou vybavenost. Ski areál Andalo je vzdálen 4 km a můžete se tam přiblížit skibusem, který zastavuje 300 m od hotelu a je zdarma. Hotel je vybaven recepcí, barem, restaurací, výtahem, WiFi (v celém hotelu, zdarma), parkovištěm (zdarma) a úschovnou lyží. Budova hotelu má celkem 3 podlaží. Platby platební kartou jsou akceptovány. 

Dvoulůžkový pokoj s možností až 2 přistýlek

Pokoj je vybaven vlastním sociálním zařízením , fénem, telefonem, SAT/TV, trezorem a WiFi připojením. Přistýlky mohou být řešeny formou patrové postele. 

Stravování formou polopenze

  • Snídaně formou bufetu
  • Večeře servírované, menu o 3 chodech, salátový bufet
  • Nápoje k večeři nejsou v ceně zájezdu
  • Dětské menu na vyžádání u CK zdarma 
  • Na vyžádání je možná vegetariánská a bezlepková strava (stačí jen nahlásit v CK, my Vám to připíšeme do poznámky k ubytování)
  • Snídaně jsou podávány od 7.30 do 9.00 hod., večeře probíhají od 19.00 do 20.00 hod. (může se změnit)

Ubytování – důležité informace

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky
  • Check in v hotelu bývá většinou od 16.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do 9.30 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 2,00 €/os./noc – hrazeno na místě 
  • Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.

Check in/out a převlékání

K večeru se přijede k hotelu, proběhne ubytování a klienti jdou na večeři. Poslední den si klienti nechají zavazadla v místnosti v hotelu, kde se po lyžování mohou také převléknout, odjezd zpět do ČR bývá kolem 18–19 hod. Delegát čas odjezdu upřesní.

Místenky do autobusu

Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 150 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

Zavazadla

Každý cestující má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť z důvodu možného poškození. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč (po vytvoření rezervace se spojte emailem s prodejcem, který Vám pošle cestovní smlouvu).

Svozové trasy z ČR

  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii

Pozor, může se stát...

  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
  • V případě uzavření lyžařského střediska kvůli povětrnostním podmínkám (vichřice, laviny apod.) nemají klienti nárok ani na poměrnou část ceny skipasu za dobu sjezdovek mimo provoz.


Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

4. 12. 2019

Zájezd nemá žádné volné termíny.

Místo ubytování – Hotel Aurora

Předpověď počasí na 14 dní

[wunderground location="46.1440550000,10.9680210000" language="CZ" numdays="14" layout="table-vertical" measurement="metric" hidedata="search" showdata="daynames,icon,highlow,pop,text,date,conditions,text" datelabel="j. n. Y"]

Celkové hodnocení 74,8 % (z 29 Hodnocení)

Delegát: 80,3 %
Ubytování: 51,7 %
Doprava: 87,5 %

Helena U. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
René P. (12. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena D. (12. 3. 2022)
Celkem:
 pokoj - výhled do zdi, neskutečně vrzající postele stravování - všechny dny stejné, bez zeleniny a ovoce, k doplnění potravin musíte často žádat, chybějící příbory na stolech, ubrousky nenaleznete, káva a čokoláda - ochucená voda . Večeře - malé porce, pálivá jídla i pro malé děti. Po poslední večeři se rozpoutalo peklo - střevní problémy téměř u všech. Paní delegátku problémy ohledně stravy nebo později vzniklé infekci nezajímaly. Pokud mohu doporučit - tento hotel a tuto paní delegátku NE!!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jiří Š. (12. 3. 2022)
Celkem:
 Ubytování a stravování bylo odstrašující. Poslední den po večeři dostala většina zájezdu zájezdu střevní problémy.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Iva A. (12. 3. 2022)
Celkem:
 Ze zájezdu jsme si, stejně tak jako prakticky všichni ostatní klienti, dovezli velmi silné zažívací problémy (doposud jsem nic podobného nezažila! ). Pobyt v \"Hotelu\" Aurora by se měl prodávat spíše bez stravy - 2 bulky a pár koleček salámu klient pořídí určitě za cenu výrazně nižší, než která je mu účtována prodejcem zájezdu. Totéž platí i o večeři. Kromě finanční úspory se klient zároveň ani nevystavuje riziku újmy zdravotní ani újmy v podobě ušlého platu, jelikož ihned po dovolené musí na neschopenku. \"Náprstek\" na kávu/černý čaj a plastový kelímek na nasycený roztok jedovaté barvy zvaný \"arancia rossa\", jakožto jedinou nápojovou alternativu pro děti, také nepovažuji za dostačující. Pokud jde o ubytování - zásadním problémem byla zima. Na pokoji se sice topilo, ale dveře na balkon nešly pořádně dovřít, takže veškeré teplo bylo rázem pryč. Služby paní delegátky nemohu hodnotit, protože jsem ji viděla pouze krátce při příjezdu a při odjezdu. Páni řidiči byli sympatičtí, bez problémů (i když jim syn pozvracel nový autobus, ke kterému chovali až \"mateřský\" vztah). Pochválit bych chtěla pana Kotka ze Zájezdy. cz za velmi profesionální a milý přístup a okamžité vyřízení všech formalit po zrušení našeho původního zájezdu. Lyžování (a počasí) na jedničku s hvězdičkou. Bohužel tento krásný zážitek zůstává díky intenzitě zdravotních problémů v pozadí. \"Hotel\" Aurora už nikdy více!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Miroslava B. (12. 3. 2022)
Celkem:
 Jako věrný zákazník CK České kormidlo chválím výbornou organizaci ze strany CK, autobusovou dopravu a řidiče. Lyžování na Paganelle bylo skvělé jako vždy. Bohužel velké zklamání máme ze stravování v hotelu Aurora. Jídlo u večeře bylo velmi mastné nebo ostré, zcela nevhodné pro zákazníky s dětmi. Studený předkrm( zeleninové talíře na pultu )nebyly vůbec doplňovány a den ode dne se jejich obsah zmenšoval - poslední večer zůstaly talíře jen 2 na všechny klienty- v jednom vařené brambory,v druhém vařená mrkev.O této skutečnosti informovala jedna paní z našeho hotelu jménem nás ostatních paní delegátku Elenu. Již na hotelu několik účastníků našeho zájezdu postihly střevní problémy a zvracení, tudíž 4. noc jsme nespali a místo lyžování jsme byli nuceni 4. den polehávat a posedávat na lavičkách ve ski areálu.Střevní potíže bohužel přetrvávají i nyní. Do Itálie se znovu rádi vrátíme, do hotelu Aurora již ale ne a to kvůli jídlu.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alexandra J. (5. 3. 2022)
Celkem:
 Všechno super.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 Hotel má jisté rezervy, ale jeli jsme tam lyžovat a to jsme si užily.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Roman V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Věra F. (26. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Pavla G. (19. 2. 2022)
Celkem:
 Návrh máme. Pokud platíme jednotnou cenu za různé hotely, měla by být i kvalita ubytování a jídla stejná. Vypadá to pak velmi diskriminačně. Pokud vím, v hotelu Europa v Molvenu si mohli vybírat z více jídel a měli ubytování s balkonem v ceně. My jsme měli velmi špatné ubytování v hotelu Aurora včetně polopenze. Pokoje velmi malé, sotva jsem prošli kolem postele. A to jsem si připlatila na místě 40 Euro za balkon, jinak bychom se tam vůbec nepohnuli. Koupelka a sprchovací kout pidi-midi. Hotel - jak to nazvat, abych nenapsala hrůza a děs. Lyžárna - otevřený sklep, kde měl každý přístup. A jídlo? Ráno jsme si museli vždy říct, ať doplní bufet. Donesli minimum, takže bylo trapné říkat, ať donesou místo 2 housek např. tři. Večeře - pokud jste byli někdy na dětském táboře, kde si vaří sami, tak to bylo podobné. Nebylo nic na výběr a jídlo nebylo chutné. Když to srovnám s hotelem PianCastelo v Andalu, kde jsme byli 2 x, tak se to nedá srovnat. S tímto hotelem jsme byli velmi spokojeni. Až příště pojedeme s Vámi, budeme velmi zvažovat a lustrovat hotely a jejich reference, abychom nedopadli jako letos. Prosím, zamyslete se nad výběrem hotelů, aby klienti měli srovnateloné podmínky. Děkuji. Goněcová
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka S. (5. 2. 2022)
Celkem:
 Od skibusu do hotelu Aurora je to do velkého kopce a poměrně daleko, nebylo to zdůrazněno v nabídce. Pokoj velmi malý, úložné skříně nad postelemi, což je velmi nepraktické. Táhlo okny. Sprchový kout miniaturní. U snídaně absence jakéhokoliv ovoce či zeleniny. Jako zákusek 3x puding, pokaždý jinak barevný, ale pořád pudink stejné chuti. U snídaně vejce pouze 1 den, pak asi přestaly slepice snášet. Jako hlavní chod byla jednou jen omeleta s bramborami bez masa.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Lenka S. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena V. (5. 2. 2022)
Celkem:
 Vybavenie ubytovania je na nízkej úrovni.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena V. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dita V. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dita V. (5. 2. 2022)
Celkem:
 Jediné co nám vadilo bylo málo místa na nohy při zpáteční cestě jednopatrovým autobusem. Seděli jsme nahoře. Při cestě tam v normálním autobuse místa dost . Jinak vše oka.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dita V. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dita V. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Elin F. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jana F. (18. 2. 2020)
Celkem:
 V hotelu Aurora jsme nebyli spokojeni s podávanými večeřemi. Hlavní jídla byla velikosti předkrmu, museli jsem se dojídat saláty s pečivem, které naštěstí byly k dispozici. Odjezd z Prahy byl zpožděný o 1 hod 40 min. Pracovníci CK ani delegátka nám nebyli schopni dát informace z jakého důvodu a relativně dost dlouho jsme nevěděli, kdy autobus očekávat. Dosud nevíme, jestli byla důvodem technická závada nebo problémy na dálnici cestou z Brna do Prahy???
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:Nehodnotil 
Renáta V. (18. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tereza Z. (18. 2. 2020)
Celkem:
 Autobusová doprava - odjezd z Prahy zhruba s 1,5 hodinovým zpožděním z důvodu poruchy autobusu. To samozřejmě chápu ,ale vadí mi, že nám nikdo nedal vědět, nikdo se ani neomluvil. Autobus nezajížděl až k hotelu, což předem nebylo řečeno. Ubytování - Jídlo a personál OK. Chtěla jsem s dcerou původně do hotelu Miralago, kam ale děti nemohly být ubytovány. Přitom v hotelu Miralago jiné děti (mimo zájezd) ubytovány byly. Servis v hotelu Miralago byl nesrovnatelně lepší, přitom cena zájezdu byla stejná (pro Miralago a Auroru). Poslední den jsme si uložili věci do lyžárny a po lyžování jsme se mohli převléct buď ve vychladlé lyžárně či na záchodě asi na 1m2. Takovýto přístup považuji v dnešní době za nepřijatelný. Celkový dojem - hodnotím servis autobusu a ubytování.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: [email protected]

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: [email protected]

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Back To Top
Close search
Hledání