skip to Main Content

6denní zájezd (denní přejezd) s dopravou, polopenzí a skipasem v ceně – hotel Europa***

50-17720-Itálie-Molveno-6denní-zájezd-denní-přejezd-s-dopravou-polopenzí-a-skipasem-v-ceně-–-hotel-Europa-85923 Klikni pro otevření galerie
Se skipasem

14 590  od 10 999 

Hodnoceno 4.34 z 5 na základě 34 hodnocení zákazníků
Koupeno 244×
  • 6denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • 4 noci v hotelu Europa***
  • Pokoje pro 2–4 osoby
  • Stravování formou polopenze
  • 4denní skipas pro oblast Paganella
  • Ubytování v depandanci hotelu Europa***
  • Venkovní vířivka zdarma
  • Jen 200 m od centra městečka Molveno
  • 50 km sjezdovek, snowpark Dosson, běžecké tratě 
  • WiFi zdarma v celém hotelu 
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Nástupní místa a časy odjezdů

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck
Hodnoceno 4.34 z 5 na základě 34 hodnocení zákazníků
50-17720-Itálie-Molveno-6denní-zájezd-denní-přejezd-s-dopravou-polopenzí-a-skipasem-v-ceně-–-hotel-Europa-85923 Klikni pro otevření galerie

14 590  od 10 999 

Koupeno 244×
  • 6denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • 4 noci v hotelu Europa***
  • Pokoje pro 2–4 osoby
  • Stravování formou polopenze
  • 4denní skipas pro oblast Paganella
  • Ubytování v depandanci hotelu Europa***
  • Venkovní vířivka zdarma
  • Jen 200 m od centra městečka Molveno
  • 50 km sjezdovek, snowpark Dosson, běžecké tratě 
  • WiFi zdarma v celém hotelu 
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Nástupní místa a časy odjezdů

Tento zájezd pořádá CK České kormidlo

logo_ckck

Lyžovačka ve vyhlášeném lyžařském středisku Paganella! Zimní balíček se skipasem na 4 dny, ubytováním, polopenzí a dopravou v ceně

  • 6denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • 4 noci v hotelu Europa***
  • Pokoje pro 2–4 osoby
  • Stravování formou polopenze
  • 4denní skipas pro oblast Paganella
  • Ubytování v depandanci hotelu Europa***
  • Venkovní vířivka zdarma
  • Jen 200 m od centra městečka Molveno
  • 50 km sjezdovek, snowpark Dosson, běžecké tratě 
  • WiFi zdarma v celém hotelu 
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Nástupní místa a časy odjezdů

50 km sjezdovek, moderní středisko, překvapivá převýšení – to je Paganella!

Se svými 50 km sjezdových tratí se sice Paganella řadí k menším střediskům, ale svou moderností předčí i kdejaké velikány. Naleznete ji v samém srdci Brentských Dolomit v blízkosti Trenta. Ve středisku převažují modré a středně těžké sjezdovky pro rodiny s dětmi a pohodové lyžaře. Zkušení lyžaři naopak ocení dlouhé červené sjezdovky, jimž kraluje Olimpionica s převýšením 367 m, 307 m a 351 m. Návštěvníci Paganelly vždy nadšeně vyprávějí o nezapomenutelných výhledech na jezero Garda a horské masivy Brenta a Monte Bondone. Na své si přijdou také milovníci běžkování. Snowboardisté se do sytosti vyřádí ve snowparku Dosson. Těšit se můžete i na noční lyžování, které se koná v úterky a pátky. Středisko myslí i na rodiny s dětmi, v areálu se nachází 4 zábavní parky na sněhu a další doprovodný program pro děti. Odpočinout si můžete v relaxačním a wellness centru AcquaIN.

Novinky

  • V roce 2019/2020 se otevřela nová 2 km sjezdovka a kabinová lanovka Selletta–Dosson (délka 1,6 km, hodinová přepravní kapacita 2 400/3 600 osob)
  • Nové červené sjezdovky Jana Granda a Gallo Cedrone
  • Nová sáňkařská dráha (800 m)

Běžky

V Paganelle si můžete užít i běžky o celkové délce 12,3 km (anglicky nordic ski/cross country). 4 dráhy jsou pro Vás každý den upravovány a otevřené od 8.00 hod. do 17.00 hod. (pokud počasí dovolí). Trasy mají různé obtížnosti:

  • Zelená (Green track, Campo Scuaola), velmi jednoduchá, délka 0,5 km
  • Modrá (Blue track, Girolago slopes), jednoduchá, délka 2,5 km, může být umělý sníh
  • Červená (Red track), střední obtížnost, délka 3,8 km, je potřeba hodně přírodního sněhu
  • Černá (Black track), těžká obtížnost, délka 5,5 km, je potřeba hodně přírodního sněhu

6denní lyžařský zájezd s denním přejezdem od Českého kormidla

První den odjíždíme z ČR v brzkých ranních hodinách (přesné časy a místa najdete na konci popisu tohoto zájezdu) a k večeru budeme na místě, kdy se ubytujeme a dáme večeři. Druhý, třetí a čtvrtý den snídaně, lyžovačka, na konci dne večeře na hotelu. Pátý den snídaně, check out, lyžovačka a navečer odjezd. Šestý den se v noci nebo nad ránem vrátíme do ČR.

Hotel Europa a jeho depandance***

Hotel Europa je umístěn na krásném panoramatickém místě s nádherným výhledem na jezero Molveno. Do centra města je to pouhých 200 m. Zastávka skibusu je přímo před hotelem (cca 50 m) a skibus Vás dopraví za cca 15 minut na sjezdovky. Mezi vybavení hotelu patří recepce, výtah, lobby, bar, restaurace, společenská místnost s TV, venkovní vířivka zdarma (rezervace na recepci), zahrada se sluneční terasou a výhledem na jezero, stolní tenis, soukromé parkoviště (omezená kapacita, nelze rezervovat) a úschovna lyží. Depandance v hotelnictví znamená vedlejší budova hotelu, která organizačně spadá pod hotel. Hosté mohou využívat veškeré zázemí a služby hotelu. Depandance hotelu Europa se nachází cca 20 m od hlavní budovy. 

Dvoulůžkové pokoje v depandanci

Tyto pokoje jsou vybaveny vlastním sociálním zařízením, topením, fénem, telefonem, SAT/TV, trezorem a WiFi připojením. Některé pokoje v depandanci mají balkon (není možné rezervovat). 

Stravování formou polopenze

  • Snídaně formou bufetu
  • Večeře servírované – pevně stanovené menu
  • Menu se skládá z prvního jídla, druhého jídla a dezertu nebo z pizzy a dezertu
  • Nápoje k večeři nejsou zahrnuty v ceně
  • Pobyt začíná večeří a končí snídaní
  • Hosté docházejí na jídlo do hlavní budovy hotelu
  • Večeře je servírována mezi 19.00–21.00 hod.
  • Na vyžádání je možná vegetariánská a bezlepková strava (stačí jen nahlásit v CK, my Vám to připíšeme do poznámky k ubytování)
  • Do hotelu se nesmí nosit nápoje zakoupené mimo hotel

Podmínky lyžařského střediska Paganella

  • Povinná helma při lyžování pro děti do 18 let
  • V případě nepříznivého počasí nebude skipas proplacen
  • V případě ztráty skipasu je na středisku, jestli vydá skipas nový. Případný poplatek je 10 € + nová kauce 5 €
  • Skipasy jsou nepřenosné
  • Foto na skipas není potřeba
  • Vratná kauce za skipas je 5 €
  • Všichni lyžaři jsou povinni mít zakoupeno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě (když někomu dalšímu způsobíte škodu na zdraví nebo majetku). Podle nového pravidla každý, kdo si zakoupí skipas, v okamžiku nákupu přijme pravidla platná v Itálii. Pokud tedy způsobíte někomu škodu a nebudete pojištění, tak jste osobně zodpovědní za náhradu (proplacení) škody. Pro tuhle potřebu stačí mít cestovní pojištění, které nabízí CK od pojišťovny UNIQA.

Ubytování – důležité informace

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky
  • Check in v hotelu bývá většinou od 16.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do 10:00 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • V případě bezlepkové stravy není v možnostech hotelu vyvarovat se při přípravě bezlepkových pokrmů kontaminaci lepkem. Možnost bezlepkové stravy znamená ve většině hotelů poskytnutí bezlepkového pečiva, bezlepkových těstovin apod. Nelze očekávat totožnou nabídku pokrmů, jako pro osoby bez dietního omezení. Strava tak bývá jednotvárná po celou dobu pobytu. Stejně tak je omezena nabídka pokrmů u bezlaktózové, či vegetariánské stravy.“
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 2,0 €/os./noc (osoby od 14 let)
  • Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.

Svozové trasy z ČR

  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu v maximální výši 500,- Kč/osoba
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy/Brna (dle linky) a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.

Check in/out a převlékání

K večeru se přijede k hotelu, proběhne ubytování a klienti jdou na večeři. Poslední den si klienti nechají zavazadla v místnosti v hotelu, kde se po lyžování mohou také převléknout, odjezd zpět do ČR bývá kolem 17.30–19 hod. Delegát čas odjezdu upřesní.

Místenky do autobusu

Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 300 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

Zavazadla

Každý cestující má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr + taška na lyžáky) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť z důvodu možného poškození. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč (po vytvoření rezervace se spojte emailem s prodejcem, který Vám pošle cestovní smlouvu).

Pozor, může se stát...

  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
  • V případě uzavření lyžařského střediska kvůli povětrnostním podmínkám (vichřice, laviny apod.) nemají klienti nárok ani na poměrnou část ceny skipasu za dobu sjezdovek mimo provoz.


Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

29. 2. 2024

Galerie

Místo ubytování – Hotel Europa – 6denní lyžařský balíček denní přejezd

Předpověď počasí na 14 dní

[wunderground location="46.1418850000,10.9630320000" language="CZ" numdays="14" layout="table-vertical" measurement="metric" hidedata="search" showdata="daynames,icon,highlow,pop,text,date,conditions,text" datelabel="j. n. Y"]

Celkové hodnocení 86,8 % (z 34 Hodnocení)

Delegát: 52,1 %
Ubytování: 91,2 %
Doprava: 84,7 %

Pavla K. (5. 3. 2022)
Celkem:
 Velká spokojenost. Řidiči autobusu vtipní, delegátka v pohodě, ubytování s krásným výhledem na jezero a parádní široké sjezdovky. Kuchyň také výborná i pizzu jsme si mohli dát místo menu.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Josef M. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marie V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marie V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marie V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jaroslava Š. (5. 3. 2022)
Celkem:
 Při cestě tam veliké zpoždění, pak se čekalo na delegátku, mnoho lidí nevědělo ve kterém hotelu budou bydlet, delegátka to řekla až po vybrání peněz za permice, takže problém s vyndáváním zavazadel a lyží, zbytečné čekání a další zdržení, sotva jsme přišli včas na večeři. Delegátku už jsme neviděli. Překvapila nás \"bufetová\" snídaně, kdy vydával jídlo jeden člověk za sklem, takže se tvořily fronty. Jakýkoliv chléb nebyl, je bílé bulky, zelenina žádná a ovoce zmizelo velice brzy. O vajíčka jsme si museli říct. Také jeden pomalý nápojový automat na všechno opravdu nestačil, takže fronty. Pomohly by konvice s horkou vodou na čaj, mléko v karafě... Od lidí z jiných hotelů (např. Dal Bon) jsme se dozvěděli, že jinde snídaňový bufet funguje bez omezení (takže výmluva na covid?). Večeře byly většinou velmi dobré, ale chyběl salátový bufet. Jinak skibusy v pohodě a lyžování super!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jaroslava Š. (5. 3. 2022)
Celkem:
 Při cestě tam veliké zpoždění, pak se čekalo na delegátku, mnoho lidí nevědělo ve kterém hotelu budou bydlet, delegátka to řekla až po vybrání peněz za permice, takže problém s vyndáváním zavazadel a lyží, zbytečné čekání a další zdržení, sotva jsme přišli včas na večeři. Delegátku už jsme neviděli. Překvapila nás \"bufetová\" snídaně, kdy vydával jídlo jeden člověk za sklem, takže se tvořily fronty. Jakýkoliv chléb nebyl, je bílé bulky, zelenina žádná a ovoce zmizelo velice brzy. O vajíčka jsme si museli říct. Také jeden pomalý nápojový automat na všechno opravdu nestačil, takže fronty. Pomohly by konvice s horkou vodou na čaj, mléko v karafě... Od lidí z jiných hotelů (např. Dal Bon) jsme se dozvěděli, že jinde snídaňový bufet funguje bez omezení (takže výmluva na covid?). Večeře byly většinou velmi dobré, ale chyběl salátový bufet. Jinak skibusy v pohodě a lyžování super!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Zdeněk K. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Zdeňka T. (26. 2. 2022)
Celkem:
 Jezdime s vami od roku 2015 kazdy rok(s vyjimkou r.2021samozrejme) a nyni jsme uz potreti volily denni prejezd tam.U teto varianty chceme rozhodne zustat i nadale.Proto bych velice uvitala,aby moznost denniho prejezdu v kombinaci s ly zarskou oblasti a hotelu byla zas trochu jina,abychom mely z ceho vybirat.Dekuji
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Renáta M. (26. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Anna Š. (19. 2. 2022)
Celkem:
 Moc bych chtěla pochválit řidiče, naprostí profesionálové, skvělá atmosféra, komunikace, perfektní. Opakem byla paní delegátka Elena, na začátku zájezdu nám v místě pobytu před autobusem s cigaretou v puse sdělila, že na nic nemá čas, že jí tady jezdí 6 autobusů za týden a to je vše. Velmi bych ocenila, kdyby nám byla ochotna vysvětlit například, kam jezdí skibus, kde je výhodné vystoupit, atd. Jinak zájezd hodnotím velmi kladně.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Anna Š. (19. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Simona S. (19. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tereza V. (19. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Helena M. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Stanislava S. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Stanislava S. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Stanislava S. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Stanislava S. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Helena M. (12. 2. 2022)
Celkem:
 Ubytování bylo velmi pěkné, velmi čisto, opravdu milý a vstřícný personál recepce,jen stravování,večeře, bylo velmi jednoduché. Již jsem s Vámi byla v několika střediscích a strava zde byla nejslabší. Nerozumím tomu, proč klienti Vaší cestovky s vlastní dopravou si můžou vybírat z jídelního lístku cokoli a ostatní mají jednotné jídlo,býval dříve k večeři zeleninový raut, zde nebylo vůbec nic. Zklamala mě i práce průvodkyně, která spočivala jen v předání skipasů a nasměrování k hotelu, škoda, že neposkytla info o dalších možnostech, třeba Wellnes v Molvenu, možnosti slev v resturacích na sjezdovkách. S dopravou naprostá spokojenost, řidiči jezdili opravdu na minutu přesně,což fakt nechápu a byli velmi ochotní. Možná za zamyšlení stojí ranní odjezdy z Prahy.Jsme z Teplic a časově to bylo dost náročné,ale chápu, že nemůžete vyhovět všem. Jinak lyžování perfektní, určitě Vaše služby využijeme i příště.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Bohdana P. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Bohdana P. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Viktor S. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana L. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana L. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana L. (5. 2. 2022)
Celkem:
 Kvalita ubytování O.K., ale chyběla jakákoliv čerstvá zelenina. Na webu hotelu i v popisu CK je uvedený salátový bufet, ale za celý pobyt jsme čerstvou zeleninu neměli ani k snídani ani k večeři. Vše ostatní bylo na 100% přesně dle popisu. Celkově velká spokojenost.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena C. (5. 2. 2022)
Celkem:
 Ubytování parádní, cesta do Itálie také v pořádku, ale zpáteční cesta dvoupatrovým autobusem horší. Hrozně málo místa na nohy pro tak dlouhou cestu, vydýchaný vzduch a cesta z Prahy abnormálně dlouhá, kvůli tomu, že jsme stavěli všude možně a nabírali cestující, kteří jeli do Slovinska a České kormidlo je potřebovalo dostat do Brna. Toto mi nepřijde fér!!!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena C. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Robert S. (25. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Andrea K. (25. 2. 2020)
Celkem:
 Bus zpátky jel za patrovým v tandemu, hrozně pomalu, za tu možnost koupit si v patrovým na zastávkách pití to fakt nestálo. Navíc pak na wc dvojnásobná fronta. Nejpomalejší jízda co jsem zažila, a to jsem s Kormidlem byla na zájezdu tak 10x
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Daniela D. (25. 2. 2020)
Celkem:
 Ideální typ zimní dovolené - cesta tam přes den (ne hned do lyžáků), čtyři ubytování s polopenzí (člověk má pocit, že je opravdu a dovolené), čtyři dny lyžování jsou tak akorát, cesta zpět po lyžování už nevadí. Jediné, co nám opravdu vadilo, byly pozdní večeře. Než člověk dostal na talíř primi piati, bylo po osmé večer a člověk se ládoval na noc.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vít H. (25. 2. 2020)
Celkem:
 Cesta autobusem tam byla absolutně grandiózní. Komunikativní řidiči se smyslem pro humor a empatii. Zpáteční cesta se s tím nedá ani částečně porovnat. Pokud obsahem služeb delegáta je dostat skipas, mohl být také zanechán na recepci. 🙂
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dana R. (25. 2. 2020)
Celkem:
 Chválím velmi dobré jídlo v hotelu. Autobus, kterým jsme jeli zpět nebyl tak komfortní jako autobus , kterým jsme jeli do Itálie. Vyhovuje nám kombinace 4denní skipas+pobyt. Celkově děkujefme za péči a určitě se obrátíme znova.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ladislava D. (18. 2. 2020)
Celkem:
 V den odjezdu nám bylo sděleno, že nás přesunují do jiného hotelu. Paní delegátka se nám neobtěžovala ani představit a na naši připomínku ohledně přesunu, reagovala slovy: "Je to pro nás výhodnější, dát vás všechny do jednoho hotelu." Takže bych tímto ráda pozměnila název dotazníku z hotelu Europa na Alpotel Dolomiten se kterým jsme naštěstí byli nadmíru spokojeni.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Komentáře a diskuze k nabídce

Pokud máte konkrétní dotaz k nabídce, volejte zákaznickou podporu na tel.: 511 444 352
[fbcomments url="" width="100%" count="off" num="5" countmsg="wonderful comments!"]

Lyžovačka ve vyhlášeném lyžařském středisku Paganella! Zimní balíček se skipasem na 4 dny, ubytováním, polopenzí a dopravou v ceně

  • 6denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
  • 4 noci v hotelu Europa***
  • Pokoje pro 2–4 osoby
  • Stravování formou polopenze
  • 4denní skipas pro oblast Paganella
  • Ubytování v depandanci hotelu Europa***
  • Venkovní vířivka zdarma
  • Jen 200 m od centra městečka Molveno
  • 50 km sjezdovek, snowpark Dosson, běžecké tratě 
  • WiFi zdarma v celém hotelu 
  • Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
  • Nástupní místa a časy odjezdů

50 km sjezdovek, moderní středisko, překvapivá převýšení – to je Paganella!

Se svými 50 km sjezdových tratí se sice Paganella řadí k menším střediskům, ale svou moderností předčí i kdejaké velikány. Naleznete ji v samém srdci Brentských Dolomit v blízkosti Trenta. Ve středisku převažují modré a středně těžké sjezdovky pro rodiny s dětmi a pohodové lyžaře. Zkušení lyžaři naopak ocení dlouhé červené sjezdovky, jimž kraluje Olimpionica s převýšením 367 m, 307 m a 351 m. Návštěvníci Paganelly vždy nadšeně vyprávějí o nezapomenutelných výhledech na jezero Garda a horské masivy Brenta a Monte Bondone. Na své si přijdou také milovníci běžkování. Snowboardisté se do sytosti vyřádí ve snowparku Dosson. Těšit se můžete i na noční lyžování, které se koná v úterky a pátky. Středisko myslí i na rodiny s dětmi, v areálu se nachází 4 zábavní parky na sněhu a další doprovodný program pro děti. Odpočinout si můžete v relaxačním a wellness centru AcquaIN.

Novinky

  • V roce 2019/2020 se otevřela nová 2 km sjezdovka a kabinová lanovka Selletta–Dosson (délka 1,6 km, hodinová přepravní kapacita 2 400/3 600 osob)
  • Nové červené sjezdovky Jana Granda a Gallo Cedrone
  • Nová sáňkařská dráha (800 m)

Běžky

V Paganelle si můžete užít i běžky o celkové délce 12,3 km (anglicky nordic ski/cross country). 4 dráhy jsou pro Vás každý den upravovány a otevřené od 8.00 hod. do 17.00 hod. (pokud počasí dovolí). Trasy mají různé obtížnosti:

  • Zelená (Green track, Campo Scuaola), velmi jednoduchá, délka 0,5 km
  • Modrá (Blue track, Girolago slopes), jednoduchá, délka 2,5 km, může být umělý sníh
  • Červená (Red track), střední obtížnost, délka 3,8 km, je potřeba hodně přírodního sněhu
  • Černá (Black track), těžká obtížnost, délka 5,5 km, je potřeba hodně přírodního sněhu

6denní lyžařský zájezd s denním přejezdem od Českého kormidla

První den odjíždíme z ČR v brzkých ranních hodinách (přesné časy a místa najdete na konci popisu tohoto zájezdu) a k večeru budeme na místě, kdy se ubytujeme a dáme večeři. Druhý, třetí a čtvrtý den snídaně, lyžovačka, na konci dne večeře na hotelu. Pátý den snídaně, check out, lyžovačka a navečer odjezd. Šestý den se v noci nebo nad ránem vrátíme do ČR.

Hotel Europa a jeho depandance***

Hotel Europa je umístěn na krásném panoramatickém místě s nádherným výhledem na jezero Molveno. Do centra města je to pouhých 200 m. Zastávka skibusu je přímo před hotelem (cca 50 m) a skibus Vás dopraví za cca 15 minut na sjezdovky. Mezi vybavení hotelu patří recepce, výtah, lobby, bar, restaurace, společenská místnost s TV, venkovní vířivka zdarma (rezervace na recepci), zahrada se sluneční terasou a výhledem na jezero, stolní tenis, soukromé parkoviště (omezená kapacita, nelze rezervovat) a úschovna lyží. Depandance v hotelnictví znamená vedlejší budova hotelu, která organizačně spadá pod hotel. Hosté mohou využívat veškeré zázemí a služby hotelu. Depandance hotelu Europa se nachází cca 20 m od hlavní budovy. 

Dvoulůžkové pokoje v depandanci

Tyto pokoje jsou vybaveny vlastním sociálním zařízením, topením, fénem, telefonem, SAT/TV, trezorem a WiFi připojením. Některé pokoje v depandanci mají balkon (není možné rezervovat). 

Stravování formou polopenze

  • Snídaně formou bufetu
  • Večeře servírované – pevně stanovené menu
  • Menu se skládá z prvního jídla, druhého jídla a dezertu nebo z pizzy a dezertu
  • Nápoje k večeři nejsou zahrnuty v ceně
  • Pobyt začíná večeří a končí snídaní
  • Hosté docházejí na jídlo do hlavní budovy hotelu
  • Večeře je servírována mezi 19.00–21.00 hod.
  • Na vyžádání je možná vegetariánská a bezlepková strava (stačí jen nahlásit v CK, my Vám to připíšeme do poznámky k ubytování)
  • Do hotelu se nesmí nosit nápoje zakoupené mimo hotel

Podmínky lyžařského střediska Paganella

  • Povinná helma při lyžování pro děti do 18 let
  • V případě nepříznivého počasí nebude skipas proplacen
  • V případě ztráty skipasu je na středisku, jestli vydá skipas nový. Případný poplatek je 10 € + nová kauce 5 €
  • Skipasy jsou nepřenosné
  • Foto na skipas není potřeba
  • Vratná kauce za skipas je 5 €
  • Všichni lyžaři jsou povinni mít zakoupeno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě (když někomu dalšímu způsobíte škodu na zdraví nebo majetku). Podle nového pravidla každý, kdo si zakoupí skipas, v okamžiku nákupu přijme pravidla platná v Itálii. Pokud tedy způsobíte někomu škodu a nebudete pojištění, tak jste osobně zodpovědní za náhradu (proplacení) škody. Pro tuhle potřebu stačí mít cestovní pojištění, které nabízí CK od pojišťovny UNIQA.

Ubytování – důležité informace

  • Cestovat můžete s platným OP
  • Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
  • WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky
  • Check in v hotelu bývá většinou od 16.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
  • Check out je ráno po snídani do 10:00 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
  • V případě bezlepkové stravy není v možnostech hotelu vyvarovat se při přípravě bezlepkových pokrmů kontaminaci lepkem. Možnost bezlepkové stravy znamená ve většině hotelů poskytnutí bezlepkového pečiva, bezlepkových těstovin apod. Nelze očekávat totožnou nabídku pokrmů, jako pro osoby bez dietního omezení. Strava tak bývá jednotvárná po celou dobu pobytu. Stejně tak je omezena nabídka pokrmů u bezlaktózové, či vegetariánské stravy.“
  • Domácí zvířata nejsou povolena
  • V místě se platí povinná pobytová taxa cca 2,0 €/os./noc (osoby od 14 let)
  • Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.

Svozové trasy z ČR

  • Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého.
  • V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu v maximální výši 500,- Kč/osoba
  • Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy/Brna (dle linky) a povezou Vás do cílové destinace v Itálii.

Check in/out a převlékání

K večeru se přijede k hotelu, proběhne ubytování a klienti jdou na večeři. Poslední den si klienti nechají zavazadla v místnosti v hotelu, kde se po lyžování mohou také převléknout, odjezd zpět do ČR bývá kolem 17.30–19 hod. Delegát čas odjezdu upřesní.

Místenky do autobusu

Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 300 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil i řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

Zavazadla

Každý cestující má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr + taška na lyžáky) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť z důvodu možného poškození. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč (po vytvoření rezervace se spojte emailem s prodejcem, který Vám pošle cestovní smlouvu).

Pozor, může se stát...

  • Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
  • V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
  • Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
  • Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
  • V případě uzavření lyžařského střediska kvůli povětrnostním podmínkám (vichřice, laviny apod.) nemají klienti nárok ani na poměrnou část ceny skipasu za dobu sjezdovek mimo provoz.


Tento zájezd najdete také na oficiálních stránkách CK České kormidlo

29. 2. 2024

Galerie

Zájezd nemá žádné volné termíny.

Místo ubytování – Hotel Europa – 6denní lyžařský balíček denní přejezd

Předpověď počasí na 14 dní

[wunderground location="46.1418850000,10.9630320000" language="CZ" numdays="14" layout="table-vertical" measurement="metric" hidedata="search" showdata="daynames,icon,highlow,pop,text,date,conditions,text" datelabel="j. n. Y"]

Celkové hodnocení 86,8 % (z 34 Hodnocení)

Delegát: 52,1 %
Ubytování: 91,2 %
Doprava: 84,7 %

Pavla K. (5. 3. 2022)
Celkem:
 Velká spokojenost. Řidiči autobusu vtipní, delegátka v pohodě, ubytování s krásným výhledem na jezero a parádní široké sjezdovky. Kuchyň také výborná i pizzu jsme si mohli dát místo menu.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Josef M. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marie V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marie V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Marie V. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jaroslava Š. (5. 3. 2022)
Celkem:
 Při cestě tam veliké zpoždění, pak se čekalo na delegátku, mnoho lidí nevědělo ve kterém hotelu budou bydlet, delegátka to řekla až po vybrání peněz za permice, takže problém s vyndáváním zavazadel a lyží, zbytečné čekání a další zdržení, sotva jsme přišli včas na večeři. Delegátku už jsme neviděli. Překvapila nás \"bufetová\" snídaně, kdy vydával jídlo jeden člověk za sklem, takže se tvořily fronty. Jakýkoliv chléb nebyl, je bílé bulky, zelenina žádná a ovoce zmizelo velice brzy. O vajíčka jsme si museli říct. Také jeden pomalý nápojový automat na všechno opravdu nestačil, takže fronty. Pomohly by konvice s horkou vodou na čaj, mléko v karafě... Od lidí z jiných hotelů (např. Dal Bon) jsme se dozvěděli, že jinde snídaňový bufet funguje bez omezení (takže výmluva na covid?). Večeře byly většinou velmi dobré, ale chyběl salátový bufet. Jinak skibusy v pohodě a lyžování super!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Jaroslava Š. (5. 3. 2022)
Celkem:
 Při cestě tam veliké zpoždění, pak se čekalo na delegátku, mnoho lidí nevědělo ve kterém hotelu budou bydlet, delegátka to řekla až po vybrání peněz za permice, takže problém s vyndáváním zavazadel a lyží, zbytečné čekání a další zdržení, sotva jsme přišli včas na večeři. Delegátku už jsme neviděli. Překvapila nás \"bufetová\" snídaně, kdy vydával jídlo jeden člověk za sklem, takže se tvořily fronty. Jakýkoliv chléb nebyl, je bílé bulky, zelenina žádná a ovoce zmizelo velice brzy. O vajíčka jsme si museli říct. Také jeden pomalý nápojový automat na všechno opravdu nestačil, takže fronty. Pomohly by konvice s horkou vodou na čaj, mléko v karafě... Od lidí z jiných hotelů (např. Dal Bon) jsme se dozvěděli, že jinde snídaňový bufet funguje bez omezení (takže výmluva na covid?). Večeře byly většinou velmi dobré, ale chyběl salátový bufet. Jinak skibusy v pohodě a lyžování super!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Zdeněk K. (5. 3. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Zdeňka T. (26. 2. 2022)
Celkem:
 Jezdime s vami od roku 2015 kazdy rok(s vyjimkou r.2021samozrejme) a nyni jsme uz potreti volily denni prejezd tam.U teto varianty chceme rozhodne zustat i nadale.Proto bych velice uvitala,aby moznost denniho prejezdu v kombinaci s ly zarskou oblasti a hotelu byla zas trochu jina,abychom mely z ceho vybirat.Dekuji
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Renáta M. (26. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Anna Š. (19. 2. 2022)
Celkem:
 Moc bych chtěla pochválit řidiče, naprostí profesionálové, skvělá atmosféra, komunikace, perfektní. Opakem byla paní delegátka Elena, na začátku zájezdu nám v místě pobytu před autobusem s cigaretou v puse sdělila, že na nic nemá čas, že jí tady jezdí 6 autobusů za týden a to je vše. Velmi bych ocenila, kdyby nám byla ochotna vysvětlit například, kam jezdí skibus, kde je výhodné vystoupit, atd. Jinak zájezd hodnotím velmi kladně.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Anna Š. (19. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Simona S. (19. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Tereza V. (19. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Helena M. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Stanislava S. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Stanislava S. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Stanislava S. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Stanislava S. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Helena M. (12. 2. 2022)
Celkem:
 Ubytování bylo velmi pěkné, velmi čisto, opravdu milý a vstřícný personál recepce,jen stravování,večeře, bylo velmi jednoduché. Již jsem s Vámi byla v několika střediscích a strava zde byla nejslabší. Nerozumím tomu, proč klienti Vaší cestovky s vlastní dopravou si můžou vybírat z jídelního lístku cokoli a ostatní mají jednotné jídlo,býval dříve k večeři zeleninový raut, zde nebylo vůbec nic. Zklamala mě i práce průvodkyně, která spočivala jen v předání skipasů a nasměrování k hotelu, škoda, že neposkytla info o dalších možnostech, třeba Wellnes v Molvenu, možnosti slev v resturacích na sjezdovkách. S dopravou naprostá spokojenost, řidiči jezdili opravdu na minutu přesně,což fakt nechápu a byli velmi ochotní. Možná za zamyšlení stojí ranní odjezdy z Prahy.Jsme z Teplic a časově to bylo dost náročné,ale chápu, že nemůžete vyhovět všem. Jinak lyžování perfektní, určitě Vaše služby využijeme i příště.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Bohdana P. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Bohdana P. (12. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Viktor S. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana L. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana L. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ivana L. (5. 2. 2022)
Celkem:
 Kvalita ubytování O.K., ale chyběla jakákoliv čerstvá zelenina. Na webu hotelu i v popisu CK je uvedený salátový bufet, ale za celý pobyt jsme čerstvou zeleninu neměli ani k snídani ani k večeři. Vše ostatní bylo na 100% přesně dle popisu. Celkově velká spokojenost.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena C. (5. 2. 2022)
Celkem:
 Ubytování parádní, cesta do Itálie také v pořádku, ale zpáteční cesta dvoupatrovým autobusem horší. Hrozně málo místa na nohy pro tak dlouhou cestu, vydýchaný vzduch a cesta z Prahy abnormálně dlouhá, kvůli tomu, že jsme stavěli všude možně a nabírali cestující, kteří jeli do Slovinska a České kormidlo je potřebovalo dostat do Brna. Toto mi nepřijde fér!!!
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Alena C. (5. 2. 2022)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Robert S. (25. 2. 2020)
Celkem:
 
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Andrea K. (25. 2. 2020)
Celkem:
 Bus zpátky jel za patrovým v tandemu, hrozně pomalu, za tu možnost koupit si v patrovým na zastávkách pití to fakt nestálo. Navíc pak na wc dvojnásobná fronta. Nejpomalejší jízda co jsem zažila, a to jsem s Kormidlem byla na zájezdu tak 10x
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Daniela D. (25. 2. 2020)
Celkem:
 Ideální typ zimní dovolené - cesta tam přes den (ne hned do lyžáků), čtyři ubytování s polopenzí (člověk má pocit, že je opravdu a dovolené), čtyři dny lyžování jsou tak akorát, cesta zpět po lyžování už nevadí. Jediné, co nám opravdu vadilo, byly pozdní večeře. Než člověk dostal na talíř primi piati, bylo po osmé večer a člověk se ládoval na noc.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Vít H. (25. 2. 2020)
Celkem:
 Cesta autobusem tam byla absolutně grandiózní. Komunikativní řidiči se smyslem pro humor a empatii. Zpáteční cesta se s tím nedá ani částečně porovnat. Pokud obsahem služeb delegáta je dostat skipas, mohl být také zanechán na recepci. 🙂
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Dana R. (25. 2. 2020)
Celkem:
 Chválím velmi dobré jídlo v hotelu. Autobus, kterým jsme jeli zpět nebyl tak komfortní jako autobus , kterým jsme jeli do Itálie. Vyhovuje nám kombinace 4denní skipas+pobyt. Celkově děkujefme za péči a určitě se obrátíme znova.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 
Ladislava D. (18. 2. 2020)
Celkem:
 V den odjezdu nám bylo sděleno, že nás přesunují do jiného hotelu. Paní delegátka se nám neobtěžovala ani představit a na naši připomínku ohledně přesunu, reagovala slovy: "Je to pro nás výhodnější, dát vás všechny do jednoho hotelu." Takže bych tímto ráda pozměnila název dotazníku z hotelu Europa na Alpotel Dolomiten se kterým jsme naštěstí byli nadmíru spokojeni.
Delegát
 
Ubytování:
 
Doprava:
 

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: [email protected]

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Rezervujte online

Vyberte si termín a jednoduše si jej rezervujte online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 352, rádi Vám poradíme

Zákaznická podpora

Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!

Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: [email protected]

511 444 352

Pracovní doba
Po–Čt 7.00–20.00
Otevřeno do 18.00 hod, dále jen mail nebo tel.

Pá 7.00–17.00
So 9.00–17.00
Ne 15.00–20.00
Podpora pouze online (kancelář je zavřená)

Back To Top
Close search
Hledání